English

جام جهانی فوتبال جوانان – ۲۰۱۷ کره‌جنوبی

یک نیمه تا صعود ایران به یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان

تیم ملی ایران توانست در نیمه نخست پرتغال را با یک گل شکست دهد و تنها یک نیمه با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان فاصله داشته باشد.

یک نیمه تا صعود ایران به یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان

به گزارش خبرگزاری موج، در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان و در گروه C، تیم ملی ایران فوتبال جوانان از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه شهر اینجئون به مصاف تیم ملی پرتغال رفت. تیم ملی ایران با کسب یک پیروزی صعودش به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد و اگر دو تیم به تساوی هم رضایت دهند، شانس صعود برای ایران وجود خواهد داشت.

نیمه نخست این بازی زیبا و پر برخورد با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید.

رضا شکاری (۴) برای ایران مقابل پرتغال گلزنی کرد.

قضاوت این دیدار را رودی زامبرانو از اکوداور به همراه دو همطنش به عهده دارند.

در دیگر بازی این گروه نیز، کاستاریکا تیم قعرنشین گروه در پایان نیمه نخست توانست زامبیا صدرنشین این گروه را با یک گل شکست دهد و به رده سوم صعود کند.

جدول گروه C تا پایان نیمه نخست

۱-زامبیا، سه بازی، ۶ امتیاز، تفاضل گل ۳+

۲-ایران، سه بازی، ۶ امتیاز، تفاضل گل صفر

۳-کاستاریکا، سه بازی، ۴ امتیاز، تفاضل گل صفر

۴-پرتغال، سه بازی، یک امتیاز، تفاضل گا ۲-

گزارش نیمه نخست

در دقیقه یک، مهاجم پرتغال با پاسی خوب در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او را شهاب عادلی از فاصله دو متری با پا دور کرد.

در دقیقه سه، رضا جعفری با عبور از دو بازیکن پرتغال از سمت راست زمین این تیم وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم او را دروازه‌بان این تیم به کرنر فرستاد.

گل: در دقیقه چهار، ضربه کرنر ایران را علی شجاعی به روی دروازه ارسال کرد که رضا شکاری با ضربه سر دقیق گل نخست ایران را به ثمر رساند و خودش را در این مسابقات سه گل کرد.

در دقیقه شش، پاس در عرض بازیکن پرتغال از روی ضربه ایستگاهی به داخل منطقه هجده قدم ایران با ضربه بازیکن این تیم همراه شد که مدافعان ایران به موقع توپ را دور کردند.

در دقیقه ۲۱، علی شجاعی از پشت ضربه ایستگاهی شوتی را به سمت دروازه دیگو کاستا زد که این دورازه‌بان شوت فنی او را در آغوش گرفت.

در دقیقه ۳۱، روی نفوذ و فشار پرتغالی‌ها، توپ در شلوغی محوطه جریمه گره خورد و روی اشتباه بازیکن و دروازه‌بان ایران در آستانه ورود به دروازه بود که غلامی به سرعت توپ را به کرنر زد.

نیمه نخست این دیدار بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر ایران خاتمه یافت.

ترکیب ایران: شهاب عادلی، علی شهسواری، محمد درخشان مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، علی شجاعی، محمد مهدی مهدیخانی، رضا شکاری، رضا جعفری، سینا خادم‌پور و امید نورافکن (کاپیتان). سرمربی: امیر حسین پیراونی

ترکیب پرتغال: دیگو کاستا، فرانسیسکو فریرا، یوری ریبیرو، دیگو گونالوس، پدرو دلگادو، آندره ریبیرو، خورخه فرناندس، فلورنتینو لوییز، دیوگو دالوت، میگل لوییز و خوزه گومز. سرمربی: پی ایکسه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی