English

بکام: می‌توانستم هم‌تیمی توتی شوم

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با تمجید از اسطوره تیم فوتبال رم، اعتراف کرد که فرصت بازی در کنار این بازیکن ایتالیایی را داشته است.

بکام: می‌توانستم هم‌تیمی توتی شوم

به گزارش خبرگزاری موج، دیوید بکام فاش کرد که در دوران بازیگری‌اش فرصت بازی در کنار فرانچسکو توتی در تیم فوتبال رم را به دست آورده و برای پیوستن به جالوروسی هم وسوسه شده بود.

توتی فردا (یکشنبه) مقابل جنوا آخرین بازی‌اش را برای رم انجام می‌دهد و به همین دلیل گروه زیادی از اهالی دنیای فوتبال به تمجید از وی پرداحته‌اند.

بکام هم این کار را با بیان اینکه دوست داشت کنار کاپیتان جالوروسی بازی می‌کرد انجام داده است. کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس به سایت باشگاه رم گفت: زمانی که در آمریکا (در تیم لس‌آنجلی گلکسی) بازی می‌کردم، این فرصت را داشتم که به رم ملحق شوم. یکی از مهمترین دلایلی که برای پیوستن به رم وسوسه شده بودم، فرانچسکو بود. بازی کردن در یک تیم کنار او می‌توانست اتفاقی بسیار خاص باشد، هر چند بازی کردن مقابل او در زمین بازی هم همیشه خاص است.

توتی امشب به دوران 25 ساله حضورش در باشگاه رم پایان می‌دهد هرچند مشخص نیست که این بازیکن 40 ساله می‌خواهد کفش‌‌هایش را آویزان کند یا نه.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه