English

برناردو سیلوا: نتوانستم به گواردیولا نه بگویم

هافبک پرتغالی جدید منچسترسیتی از دلیل اصلی انتخاب این تیم انگلیسی سخن به میان آورد. او به ستایش از گواردیولا پرداخت و تاکید کرد که نتوانست به این مربی بزرگ نه بگوید.

برناردو سیلوا: نتوانستم به گواردیولا نه بگویم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ال پایس، برنارد سیلوا هافبک ۲۲ ساله موناکو با قراردادی به ارزش ۴۳ میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست تا نخستین خرید تابستانی فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر لقب بگیرد.

سیلوا در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی در موناکو داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. او با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشت باعث شد موناکو جام قهرمانی را در لیگ فرانسه بالای سر ببرد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کند.

او بعد از پیوستن به منچسترسیتی اظهار کرد: احساس بسیار خوبی دارم. با صداقت بگویم که به یکی از بهترین تیم‌های حال‌ حاضر  اروپا پیوستم و این انگیزه مرا را بسیار بالا برده است. می‌خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه بزرگ شوم.

او ادامه‌ داد: کار کردن با پپ گواردیولا تجربه بسیار بزرگی برای من خواهد شد. اگر گواردیولا بهترین مربی تاریخ نباشد، بدون شک جزو بهترین‌هاست. سخت بود که به این مربی بزرگ نه می‌گفتم. به همین خاطر من هم شک نکردم و سیتی را انتخاب کردم.

سیلوا در پایان سخنانش گفت‌: گواردیولا در بایرن مونیخ و بارسلونا عملکردی خیره کننده داشت. انتظار داریم موفقیت‌های او در سیتی هم تکرار شود و با این تیم هم جام بگیرم. می‌خواهم از فرصت ارزشمندی که نصیبم شده است، نهایت استفاده را ببرم و روزهای خوبی را با گواردیولا سپری کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی