English

ونگر:چلسی نمی‌تواند آرسنال را دست کم بگیرد/ راه‌های نفوذ به دفاع حریف را می‌دانیم

سرمربی آرسنال از امیدواری به پیروزی آرسنال و مصائب چند سال اخیرش سخن گفت.

ونگر:چلسی نمی‌تواند آرسنال را دست کم بگیرد/ راه‌های نفوذ به دفاع حریف را می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری موج، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال  در کنفرانس خبری قبل از فینال جام حذفی انگلیس مقابل چلسی از مصائب خود و تیم قرمزپوش در یک دهه اخیر سخن گفت.

 او اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: از سال 2006 سخت ترین روزهای عمر مربیگری من آغاز شد چون  آرسنال منابع مالی محدودی داشت و به همین دلیل مجبور به فروش بسیاری از ستارگان خودمان شدیم. در آن مقطع هر صندلی 4 هزار پوند ارزش داشت که برای خرید 60 هزار صندلی باید 240 هزار پوند پرداخت می‌کردیم. همچنین مبلغ زیادی برای خرید خاک هم پرداخت کردیم.در این شرایط  همه انتظار داشتند به لیگ قهرمانان  صعود کنیم. امسال این اتقاق رخ نداد اما ما هنوز زنده هستیم. بردن چلسی در بازی نهایی جام حذفی می‌تواند خیلی خیلی ما را به آینده امیدوار کند. راه‌های نفوذ به قلب دفاع حریف را می‌شناسیم و برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ونگر در ادامه افزود: ما این فصل یک بار چلسی را بردیم اما آن مقطع تیم کونته در افت بود  و حالا در اوج قرار دارد. بازیکنان من قدر آخرین فرصت برای شاد کردن هواداران را می‌دانند و با تمام وجود برای قهرمانی در ویمبلی می‌جنگند. تیم ما در این جام و این ورزشگاه طی 3 سال 2 بار قهرمان شده پس چلسی هرگز نمی‌تواند آرسنال را دست کم بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه