English

جرارد: اگر در لیورپول زیر نظر کلوپ بودم قهرمانی‌های زیادی داشتم

استیون جرارد بار دیگر به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و تاکید کرد اگر این مربی آلمانی در زمان حضور او به لیورپول می‌آمد،‌ قهرمانی‌های زیادی کسب می‌کرد.

جرارد: اگر در لیورپول زیر نظر کلوپ بودم قهرمانی‌های زیادی داشتم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میرور، استیون جرارد در مدت طولانی حضور خود در لیورپول نتوانست با این تیم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. او اکنون بعد از بازنشستگی از فوتبال، به فعالیت‌های فوتبالی خود ادامه داده و در تیم جوانان لیورپول فعالیت می‌کند.

استیون جرارد درباره حضور در لیورپول و شرایط این تیم گفت: نمی‌دانم اگر یورگن کلوپ (سرمربی کنونی لیورپول) چند سال زودتر در تیم بود، چه اتفاقاتی در فوتبال من رخ می‌داد. در واقع فکر می‌کنم اگر چند سال زودتر از این‌ها شاهد حضور او در تیم بودیم، به احتمال زیادی می‌توانستم قهرمانی‌های زیادی را در کارنامه داشته باشم. او یک مربی کاربلند است که به تمام جزئیات دقت می‌کند. کاریزمای بالایی دارد که باعث می‌شود بازیکنان او را دوست داشته باشند. فکر کنم لیورپول نیاز دارد در تابستان قوی شود و این موضوع با مدیریت کلوپ می‌تواند شرایط را برای ما بهتر کند. تیم نیاز به تقویت دارد تا فصل آینده در رقابت‌های مهمی که حضور دارد، با قدرت کار کند. اکنون ۳۷ ساله هستم. اگر شرایطش را داشتم، برای او به میدان می‌رفتم او مربی خیلی بزرگی است. اگر تلفن را بردارد و به بازیکنی بگوید که می‌خواهم در تیم من باشی، فکر کنم هر بازیکنی استقبال کند و خودش را به آنفیلد برساند.

او در ادامه صحبت هایش گفت: حضور در لیگ قهرمانان فرصت مهمی برای باشگاه است که باید غنیمت شمرده شود. لیورپول باید همیشه در این رقابت‌ها حاضر باشد. چند سال قبل بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان رسیدیم و در مرحله گروهی عملکرد ضعیفی داشتیم. باید بهترین بازی‌های خودمان را در لیگ قهرمانان داشته باشیم. البته اکنون فقط باید به این فکر کنیم که بتوانیم در فصل آینده لیگ قهرمانان باشیم و در مرحله گروهی باشیم. برای این باید در پلی‌آف خودمان را نشان بدهیم که خیلی اهمیت دارد. سپس به فکر مرحله گروهی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه