English

فرگوسن: قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد بزرگی بود

سر الکس فرگوسن قهرمانی در لیگ اروپا را دستاورد بزرگی برای یونایتد دانست و آن را در جهت افزایش روحیه شهر منچستر بعد از فاجعه تروریستی مهم دانست.

فرگوسن: قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد بزرگی بود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا توانست با دو گل آژاکس را از پیش روی بردارد و قهرمان لیگ اروپا شود. سر الکس فرگوسن که ۲۷ سال هدایت این تیم را بر عهده داشت، درباره این قهرمانی گفت: قهرمانی یونایتد در بالا بردن روحیه شهر منچستر بعد از فاجعه تروریستی ضروری و مهم بود. این قهرمانی دستاورد بزرگی محسوب می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. خوشحالم که تیم توانست به این مهم دست پیدا کند. منچستر شهری مثل گلاسکو است که نیروی کار زیادی داراد و یکی از شهرهای خیلی مهم محسوب می شود.  

بعد از این حادثه چند تن از بازیکنان فعلی و قدیمی یونایتد تصمیم گرفتند مبالغی را جهت امور خیریه به بازماندگان این حادثه اهدا کنند. وین رونی و فیل نویل از جمله کسانی هستند که یک میلیون پوند برای این امر اختصاص دادند.

فرگوسن ادامه داد: یونایتد توانست روحیه شهر را بالا ببرد و همه ما به این تیم افتخار می‌کنیم و این پیروزی را برای تیم بسیار مهم و ارزشمند می‌دانیم.

منچستریونایتد با برتری در این دیدار و قهرمانی در لیگ اروپا ضمن پایان دادن سلطه اسپانیایی ها در لیگ های اروپایی توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی