English

مسابقات جودو قهرمانی آسیا- هنگ کنگ

جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند/ ۵ نماینده ایران فردا به روی تاتامی‌ می‌روند

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی پیکارهای جودو قهرمانی آسیا، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند/ 5 نماینده ایران فردا به روی تاتامی‌ می‌روند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، با انجام قرعه کشی پیکارهای جودو قهرمانی آسیا، این رقابت‌ها از صبح فردا جمعه 5 خرداد ماه به مدت 3 روز به میزبانی کشور هنگ کنگ آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش در بخش مردان و در جدول 22نفره وزن منهای 60 کیلوگرم محمد رشنو نژاد در مبارزه نخست برابر نماینده کشور میزبان به میدان می رود و در صورت پیروزی با جودوکار کره ای مصاف خواهد کرد.

در وزن منهای 66 کیلوگرم، در شرایطی 27 جودوکار با هم رقابت می کنند که علیرضا خجسته در دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار عربستان و تایلند پیکار می کند، قاسم نوری زاده دیر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا مقابل جودوکار افغان به میدان می رود و در صورت پیروزی حریفی از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد بریمانلو در حضور 25 جودوکار صورت شکست نماینده سریلانکا، در مبارزه دوم به مصاف برنده قطر و نپال می رود.

سعید ملایی در جدول 25نفره وزن منهای 81 کیلوگرم در دور نخست استراخت دارد و سپس برابر برنده هنگ کنگ و قطر روی تاتامی می رود.

وحید نوری در جدول 17 نفری وزن منهای 90 کیلوگرم با جودوکار عربستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در شرایطی 12 جودوکار حضور دارند که حمیدرضا ملک زاده ابتدا به مصاف نماینده چین تایپه می رود و در صورت پیروزی جودوکار ژاپن را در پیش رو خواهد داشت.

اما در بخش بانوان و در جدول 15نفری وزن منهای 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند در صورت پیروزی در مبارزه نخست برابر جودوکار کره شمالی با برنده کشور میزبان و مغولستان مبارزه می کند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم دنیا آقایی در جدول 18نفره این وزن ابتدا برابر ویتنام روی تاتامی می رود و در صورت شکست این جودوکار با برنده هند و کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه