English

جودو قهرمانی آسیا - هنگ کنگ؛

۵ جودوکار ایران فردا روی تاتامی می روند/قرعه کشی مسابقات انجام شد

در نخستین روز از رقابتهای جودو قهرمانی آسیا 5 جودوکار ایران به دیدار رقبای خود می روند.

۵ جودوکار ایران فردا روی تاتامی می روند/قرعه کشی مسابقات انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج، بیست و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با حضور 241 جودوکار از 28 کشور فردا جمعه در ورزشگاه ولودروم هنگ کنگ آغاز می شود.

آئین قرعه کشی این رقابتها برگزار شد و طی آن جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند. در روز نخست این مسابقات تیم کشورمان چهار نماینده در بخش مردان و یک جودوکار در بخش بانوان خواهد داشت.

در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد رشنونژاد در میان 22 جودوکار، ابتدا با جودوکاری از کشور میزبان پیکار می کند و در صورت برتری بعه مصاف نمیاینده کره جنوبی می رود.

در وزن ۶۶- کیلوگرم علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده نمایندگان ایران هستند که خجسته دور نخست استراحت داد و سپس با برنده عربستان و تایلند پیکار می کند. نوری زاده هم ابتدا جودوکاری از افغانستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف نماینده قزاقستان می کرد. در این وزن 27 جودوکار حضور دارند.

وزن ۷۳- کیلوگرم 23 جودوکار ثبت نام کرده اند که محمد محمدی بریمانلو دور نخست به مصاف ماینده سریلانکا می رود و در صورت پیروزی برنده قطر و نپال را پیش رو دارد.

همچنین در بخش بانوان طاهره آذرپیوند در وزن۵۲- کیلوگرم در میان 14 جودوکار نماینده کره شمالی را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه هنگ کنگ و مغولستان می رود.

رقابتهای سایر اوزان روز شنبه ششم خردادماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه