English

سرمربی زامبیا: با کارهای تمرین شده، ایران را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان زامبیا می‌گوید تیمش توانسته با استفاده از کارهای تمرینی ایران را شکست دهد.

سرمربی زامبیا: با کارهای تمرین شده، ایران را شکست دادیم

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی زامبیا توانست با شکست ۴ بر ۲ ایران و با ۶ امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان شود.

بستون چامبشی سرمربی این تیم در نشست خبری پس از پایان بازی درباره این دیدار گفت: ما در نیمه اول بازی را به ایران واگذار کردیم و در آغاز نیمه دوم هم از این تیم گل خوردیم. کارمان برای بازگشت به بازی سخت بود اما برای این موضوع تمرین کرده بودیم. توانستیم طبق برنامه‌ها ۴ گل به ایران بزنیم و صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی زامبیا درباره اینکه چه اقداماتی برای جبران دو گل عقب افتاده از ایران انجام داده است، گفت: ما در تمرین‌ها روی این موضوع کار کرده بودیم و زمانی که دو گل از حریف خوردیم سعی کردیم کارهای تمرینی را انجام دهیم و به بازی بازگردیم و رفته رفته بهتر هم شدیم.

او در پاسخ به این سوال که در رختکن چه صحبتی را با بازیکنان انجام داده است، گفت: به بازیکنان گفتم شما کار خودتان را انجام دادید. شما باید تمام تلاش‌تان را برای جبران نتیجه بازی انجام دهید و آن‌ها هم توانستند برنامه‌ها را اجرا کنند و به گل برسیم. درست است که دو گل خوردیم اما باید این بازی را ببریم و نسبت به گل آن‌ها واکنش نشان دهیم. این شخصیت تیم ماست و ما با قدرت وارد مسابقه‌ها شدیم.

چامبشی ادامه داد: همه کارهایی که در زمین صورت گرفته بود قبلا در تمرین‌ها انجام داده بودیم. شناخت خوبی از تیم مقابل داشتیم. از همه تیم‌ها شناخت داریم. روی کارهای تکنیکی و تاکتیکی خودمان برنامه‌ریزی داریم. گل‌هایی که از ایران خوردیم کارمان را سخت‌تر کرد و ما توانستیم به بازی برگردیم.

او درباره بازی تیمش مقابل کاستاریکا و اینکه آیا به دنبال برد یا تساوی هستند، گفت: ما برای اول شدن در گروه به این مسابقه‌ها آمدیم و به این فکر نکرده‌ایم که بخواهیم مقابل تیمی ببازیم یا مساوی کنیم. می‌خواهیم همه تیم‌ها را ببریم و فکر می‌کنم می‌توانیم بازی آخر مقابل کاستاریکا را هم ببریم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

سرمربی زامبیا در پاسخ به این سوال که چرا با وجود برد ۴ بر ۲ تیمش خوشحال نیست و نمی‌خندد، گفت: ما آمده‌ایم که بازیکنان آفریقایی را معرفی کنیم. آفریقا یک درد نهانی دارد. شاید الان همه آفریقا خوشحال نباشند به این خاطر که اتفاقات مختلفی در کشورهای آفریقایی رخ می‌دهد اما الان آمده‌ایم که آفریقا را معرفی کنیم و به همین خاطر لبخند نمی‌زنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه