English

لبوف: زیدان سرمربی بعدی تیم ملی فرانسه است

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه اظهار کرد سرمربی بعدی تیم‌ ‌ملی این کشور زین الدین زیدان است.

لبوف: زیدان سرمربی بعدی تیم ملی فرانسه است

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اکیپ، زین الدین زیدان ۴۴ ساله موفق شده است در مدت کوتاه مربیگری خود افتخارات مهمی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را در کارنامه مربیگری‌اش داشته باشد تا مورد تمجید افراد مختلفی قرار بگیرد. برنده سه عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ برای رئال مادرید بازی کرد، در زمینه مربیگری نیز موفق بوده است.

فرانک لبوف با تمجید از زین الدین زیدان گفت‌:  نمی‌دانم چه زمانی دیدیه دشان تصمیم می‌گیرد از تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه کناره‌گیری کند و یا اینکه چه زمانی فدراسیون تصمیم بگیرد که از شر او خلاص شود. به‌ هر صورت فکر می‌کنم که زیدان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه خواهد بود. هر وقت زیدان بخواهد، می‌تواند به این جایگاه برسد. وقتی او در رئال مادرید موفق است، می‌تواند در تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه نیز موفق باشد.

او در ادامه‌ صحبت‌هایش  ‌اضافه کرد: باقی‌ ماندن به عنوان سرمربی رئال مادرید کار بسیار دشواری است. آقای فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید)  بسیار آدم بی‌حوصله‌ای است و صبوری ندارد.

لبوف در پایان گفت‌: به نظر می‌رسد زیدان به هر چیزی که دست می‌زند، طلایی می‌شود. وقتی رئال مادرید تصمیم گرفت او را به عنوان سرمربی انتخاب کند، کسی باور نمی‌کرد که بتواند به این افتخارات دست پیدا کند ولی بازیکنان به سبب افتخارات زیاد او در دوران فوتبالش، برای او احترام قائل بودند و به او اعتماد کردند. علاوه بر این فکر می‌کنم حضور به عنوان دستیار آنچلوتی به زیدان کمک کرد تا دانش و اطلاعات خودش را افزایش بدهد. او مربی خلاق و متفکری است که در بهترین زمان‌ها تصمیم گیری می‌کند. امیدوارم در ادامه‌ هم شاهد موفقیت‌های او در زمینه مربیگری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه