English

تلاش برای اخراج محترمانه فوساتی از تیم ملی قطر

روزنامه الشرق قطر از تلاش فدراسیون فوتبال این کشور برای کنار گذاشتن سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر خبر داد.

تلاش برای اخراج محترمانه فوساتی از تیم ملی قطر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه الشرق، فدراسیون فوتبال قطر با خورخه فوساتی برای کناره‌گیری از سمت سرمربیگری تیم ملی پس از بازی هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا به توافق رسیده است. در این صورت تیم ملی قطر در 2 بازی پایانی این رقابت‌ها برابر سوریه و چین با سرمربی جدیدی به میدان خواهد رفت.

روزنامه الشرق در ادامه این خبر آورده است: هر چند این خبر هنوز مورد تایید رسمی قرار نگرفته اما انتخاب این مسیر مبنی بر کنار گذاشتن فوساتی و انتخاب سرمربی جدید جهت شرکت در رقابت‌های خلیج فارس و جام ملت‌های 2019 آسیا قطعی شده است.

فوساتی درباره کناره‌گیری‌اش از تیم ملی فوتبال قطر هم به روزنامه الوطن گفت: من به استعفا فکر می‌کنم اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

فوساتی دلیل رسیدن به این شرایط و فکر کردن به استعفا را اعلام نکرد.

فوساتی سپتامبر سال گذشته میلادی جایگزین کارنیو، سرمربی سابق تیم ملی قطر که هموطنش بود شد. کارنیو در 2 بازی آغازین مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر ایران و ازبکستان شکست خورد و جای خود را به خورخه فوساتی داد. تیم ملی فوتبال قطر هم‌اکنون با 4 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A است و شانسی برای صعود به جام‌جهانی 2018 روسیه ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه