English

روسیه در آستانه از دست دادن بازی‌های زمستانی پارالمپیک کره‌جنوبی

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به روسیه هشدار داده در صورتی که تا ماه سپتامبر نتواند اصلاحات ضددوپینگ را عملی کند فرصت حضور در بازی‌های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ را از دست خواهد داد.

روسیه در آستانه از دست دادن بازی‌های زمستانی پارالمپیک کره‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری موج، ورزشکاران روسیه به دلیل استفاده از مواد نیروزا فرصت حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را از دست دادند. ورزشکاران این کشور اکنون در خطر از دست دادن بازی‌های دوومیدانی معلولان لندن و بازی‌های زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی قرار دارند.

سر فیلیپ کریون گفت: در فاصله ۲۹۱ روز تا بازی‌های پیونگ چانگ، لحظه‌ای جای درنگ نیست. کمیته ویژه پارالمپیک در ماه سپتامبر تشکیل جلسه خواهد داد و چنان چه مشکلات روسیه در خصوص دوپینگ به طور کامل رفع نشده باشد، کمیته ملی پارالمپیک روسیه برای خارج شدن از محرومیت با مشکل مواجه خواهد شد و ورزشکاران این کشور نمی‌توانند در بازی‌های زمستانی پیونگ چانگ شرکت کنند.

او افزود: مشخصا با این شرایط مگر این که معجزه‌ای رخ دهد تا ورزشکاران روسی بتوانند در رقابت‌های دوومیدانی ۲۰۱۷ لندن شرکت کنند.

روسیه در حالی در آستانه کنار گذاشتن از بازی‌های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ قرار دارد که در سال ۲۰۱۴ با ۸۰ مدال و ۵۵ مدال بالاتر از اوکراین در رده نخست قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه