English

ستاد مسابقات قهرمانی تیروکمان آسیا تشکیل می‌شود

در پی برگزاری مسابقات قهرمانی تیروکمان آسیا به میزبانی ایران در آبان‌ماه، ستاد برگزاری این رقابت‌ها با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک پایان هفته تشکیل می‌شود.

ستاد مسابقات قهرمانی تیروکمان آسیا تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، مجید کهتری هم‌چنین درباره دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی تیروکمان معلولان برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی جمهوری چک افزود: این اردو با حضور ۱۹ بازیکن از سوم تا چهاردهم خردادماه در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود که در پایان اردو از بازیکنان رکوردگیری خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر بازیکنان شرایط خوبی برای حضور در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک دارند و در پایان اردوی مشهد از ملی پوشان رکوردگیری خواهد شد و بازیکنان برتر را برای اردوی سوم انتخاب خواهیم کرد.

رییس انجمن تیراندازی با کمان با اشاره به مرحله سوم و پایانی تیم ملی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی چک خاطرنشان کرد: اردوی پایانی تیم ملی از پنجم تیرماه آغاز و تا اعزام تیم ملی به تورنمنت بین‌المللی چک ادامه دارد. این مسابقات از ۲۵ تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

کهتری در پایان تصریح کرد: تیم ملی با وجود نداشتن تمرین بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو شرایط خوبی دارد و تمام تلاش‌مان بر این مبناست تا بهترین‌ها را برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی چک انتخاب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه