English

رونالدو: نه مقدسم نه شیطان

مهاجم رئال مادرید اظهار کرد به هیچ وجه خود را نه مقدس می‌داند و نه شیطان.

رونالدو: نه مقدسم نه شیطان

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، رئال مادرید با پیروزی دو بر صفر برابر مالاگا توانست در آخرین هفته‌ قهرمان لالیگا شود.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی گفت‌: احساس خوبی دارم. نسبت به سال‌های گذشته شاداب‌تر به انتهای فصل رسیدم. نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. رقابت در لالیگا سخت است. قهرمانی در هفته‌ آخر لحظه بسیار خوبی است. بهترین تیم این رقابت‌ها بودیم.

مهاجم رئال مادرید به تمجید از زین الدین زیدان (سرمربی رئال مادرید) پرداخت و گفت‌: او فوق‌العاده‌ عمل کرد. زیدان، سرمربی باهوشی است و از همه بازیکنان بهره برد. همه بازیکنان توانستند به میدان بروند و این موضوع تا آخر فصل دیده شد. همه خیلی خوشحال هستیم. به لطف زیدان قهرمان شدیم.

رونالدو در ادامه‌ اظهار کرد: بازیکنی بودم که در بیشترین دقایق در زمین حضور داشتم. برتری زیدان در این است که به من هفت یا هشت بازی استراحت داد. به همین خاطر توانستم چنین عملکردی داشته باشم و به گلزنی تیم کمک کنم. همه تیم در این قهرمانی نقش داشتند.

مهاجم پرتغالی افزود: دوست داشتم بیشتر بازی کنم اما یک تصمیم هوشمندانه بود. با زیدان و فیزیوتراپ‌ها صحبت کردم و این حرکت هوشمندانه انجام شد. آن را در عمل نشان دادم. باید جشن گرفت. فصل فوق‌العاده‌ای بود چه از لحاظ فردی و چه تیمی. تنها یک گام با تاریخ‌سازی فاصله داریم و باید از آن بهره ببریم.

رونالدو درباره بهترین بودن زیدان در مربیگری گفت‌: سخت است که بگویم او بهترین است. دوست ندارم مقایسه کنم. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نسبت به بازیکنان و هواداران هوشمندانه رفتار کرد.

رئال مادرید می‌تواند در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پس از ۵۹ سال، دوگانه را فتح  کند. مهاجم پرتغالی در این‌باره گفت‌: این اتفاق امسال رخ خواهد داد. برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. فینال سختی خواهد بود اما باید از آن لذت برد. پنج سال بود که قهرمان لالیگا نشده بودیم. باید از آن لذت ببریم.

رونالدو درباره حواشی مربوط به خودش هم گفت‌: زمانی که درباره من صحبت می‌کنند اذیت می‌شوم. به همین خاطر نه مطبوعات و نه تلویزیون را دنبال می‌کنم. مردم از واقعیت خبر ندارند و به گونه‌ای درباره‌ام حرف می زنند که انگار مجرم هستم و کارهایم را به درستی انجام نمی‌دهم. زمانی که مردم درباره کریستیانو صحبت می‌کنند، اشتباه می‌کنند. انتقادات در رابطه با بازی‌ام مرا نگران نمی‌کند چون در نهایت مردم سکوت می‌کنند اما زمانی که کاری انجام می‌دهم، همیشه از من انتقاد می‌کنند. من مقدس نیستم اما همان طور که مردم می‌گویند، شیطان هم نیستم. من خانواده‌، مادر و یک پسر دارم.

رونالدو درباره کسب پنجمین توپ طلا نیز اظهار کرد: همه به کسب عناوین فردی کمک می‌کنند. نگران آن نیستم چون جوایز فردی با کمک هم‌تیمی‌ها به دست می‌آید. از لحاظ تیمی فصلی عالی را پشت‌سر گذاشتیم. لالیگا برای همه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه