English

گواردیولا آینده سرخیو آگوئرو را مشخص کرد

سرمربی منچسترسیتی با توجه به اینکه گمانه‌زنی‌هایی در مورد خروج مهاجم آرژانتینی تیمش شنیده می‌شود، به صحبت در این زمینه پرداخت.

گواردیولا آینده سرخیو آگوئرو را مشخص کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از دیلی استار، منچسترسیتی موفق شد روز گذشته (یکشنبه) با پنج گل واتفورد را شکست بدهد.

پپ گواردیولا بعد از پایان مسابقه گفت‌: فصل برای ما به پایان رسید. پانزده امتیاز کمتر از چلسی کسب کردیم و این نشان می‌دهد که در فصل آینده باید خیلی بهتر از اینها عمل کنیم. به همین منظور نیاز داریم که در اقدام نخست ستاره‌ها و بازیکنان اصلی خودمان را حفظ کنیم. آگوئرو یکی از ستاره‌های ما است و باید برای فصل آینده حفظ شود. او دوست دارد در جمع ما بماند و ما نیز خوشحال خواهیم شد اگر این اتفاق رخ دهد. گلزنی فقط وظیفه سرخیو نیست. او کار خودش را انجام داده است.

سرخیو آگوئرو پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که در سه فصل متوالی بیش از بیست گل به ثمر رسانده است. آلن شیرر، تیری آنری، رود فان نیستلروی و هری کین چهار بازیکن دیگر هستند که مانند آگوئرو به این مهم دست یافتند.

قرارداد بازیکنانی همچون یحیی توره و کاری سانیا ، گائل کلیچی ، خسوس ناواس و ویلی کابایرو رو به اتمام است و به نظر می‌رسد آنها در کنار زابالتا و کولاروف در تابستان منچسترسیتی را ترک کند.

در همین رابطه پپ گواردیولا گفت‌: بازیکنانی  که در منچسترسیتی هستند بهترین بازیکنانی هستند که من در دوران مربیگری ام داشتم. آنها هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند و این مهم‌ترین ویژگی آنها است. خیلی خوشحال هستم که در کنار آنها قرار دارم و با آنها کار می‌کنم. اگر هم قرار است بازیکنی از جمع ما جدا شود به صلاح تیم و پیشرفت مجموعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه