English

بدنسازان ایرانی مدال‌های آسیایی را درو کردند

ملی پوشان پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک ایران با کسب ۱۲ مدال طلا، چهار مدال نقره و دو مدال برنز به عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ در مغولستان رسیدند.

بدنسازان ایرانی مدال‌های آسیایی را درو کردند

به‌ گزارش خبرگزاری موج، مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به میزبانی شهر اولانباتور مغولستان از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور ۲۵ کشور برگزار شد.

در روز نخست رقابت‌ها و در بخش فیزیک، آریا نوروزی و محمد کبودی، نمایندگان دسته قدی ۱۷۴ و ۱۷۸ سانتی‌متر ایران موفق به کسب دو مدال طلا شدند و شنیتا لک‌پور در دسته قدی ۱۷۰ سانتی‌متر نایب قهرمان شد.

بلافاصله پس از اتمام رقابت‌های فیزیک، مسابقات بادی کلاسیک آغاز شد که تیم‌ ‌ملی ایران با هفت نماینده حضور داشت. وحید ساعی، علی عرب و سید امید موسوی نمایندگان دسته‌های قدی ۱۶۵، ۱۶۸ و ۱۷۱ سانتی‌متر در اولین تجربه آسیایی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. محسن ایمانی نیز در دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر، مدال برنز را از آن خود کرد. هم‌چنین وحید بادپی نماینده دسته قدی ۱۷۸ سانتی‌متر، امین نخعی در دسته قدی ۱۸۰ سانتی‌متر و فرشاد ولی‌پور در دسته قدی +۱۸۰ سانتی متر قهرمان شدند.

در رشته پرورش اندام علی فولادوند در ۹۰ کیلو گرم، عباس قاسمی در ۹۵ کیلو گرم، علی نیکبخت در ۱۰۰ کیلو گرم و حسن خسروآبادی در +۱۰۰کیلو گرم نمایندگان ایران بودند که در پایان توانستند گردن آویز طلا را از آن خود کنند.

ابراهیم ارزشمند در وزن ۸۵ کیلوگرم، رسول داوری در وزن ۹۵ کیلو گرم و رضا رضایی در وزن ۱۰۰ کیلو گرم نیز بر سکوی دوم ایستادند. امید سلیمانی در وزن ۷۵ کیلو گرم با کسب مقام سوم مدال برنز را از آن خود کرد و حامد داوودآبادی چهارم شد.

هم‌چنین، علی اکبر نیکبخت، نماینده دسته وزنی ۱۰۰ کیلو گرم ایران موفق شد عنوان قهرمان قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ را به نام خود ثبت کند.

ملی پوشان پرورش اندام ایران، بامداد چهارشنبه به ایران باز می‌گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی