English

برای همیشه سپاسگزار ناپولی هستم

هیگواین: وقتی شنیدم یوونتوس می خواهد بند آزادسازی را پرداخت کند، باورم نمی شد

مهاجم خطرناک تیم یوونتوس، صحبت های جالبی در خصوص زندگی فوتبالی اش انجام داده است.

هیگواین: وقتی شنیدم یوونتوس می خواهد بند آزادسازی را پرداخت کند، باورم نمی شد

به گزارش خبرگزاری موج، گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس ضمن تشکر از ساری و تیم ناپولی، معتقد است پیوستن به یوونتوس تصمیم درستی برای او بوده است. 

هیگواین که در گفتگوی مفصل با Corriere dello Sport، در مورد گذشته، حال و آینده اش صحبت کرده و از فصل فوق العاده ای که به همراه یوونتوس در حال تکمیلش است، راضی به نظر می رسد. 

خاطرات فوق العاده ای با ناپولی داشتم و شکایتی ندارم. بخشی از قلب من، همچنان در کنار هواداران آن هاست. برای همیشه سپاسگزار ناپولی خواهم بود. وقتی می خواستم رئال مادرید را ترک کنم، آن ها تنها تیمی بودند که برای خریداری من اقدام کردند و من تا ابد، سپاسگزار آن ها خواهم بود. من هرگز سه سال شگفت انگیزی که با ناپولی تجربه کردم را فراموش نمی کنم. فکر می کنم همچنان در ناپولی افرادی وجود دارند که عاشق من هستند و شاید اکثر آن ها، از من متنفرند. اما برای من مهم نیست. من تنها به خودم و کار هایی که برای آن تیم انجام دادم اهمیت می دهم. من حرفه ای هستم و تصمیم درست را برای خودم گرفتم. سخت بود. شایعه هایی به گوش من می رسید که یوونتوس برای پرداخت بند آزادسازی من، در حال آماده شدن است. من باور نکردم. و این تصمیم، یک تصمیم بسیار بسیار پیچیده و دشوار بود. 

وقتی فهمیدم که یوونتوس تا این اندازه به دنبال من است، با خودم گفتم که منتظر ماندن دیگر بس است. باید تصمیم بگیرم. اگر شما در زندگی تان ریسک نکنید، به هیچ دست آورد مهمی نمی رسید. و این، ریسکی بود که باید آن را انجام می دادم. اعداد و ارقام، حقایق و جدول ها چه در ایتالیا و چه در اروپا، همگی نشان می دهند که من تصمیم درستی گرفتم. این کاراکتر من است. من از هیچی نمی ترسم. به خودم گفتم که باید این کار را انجام بدهم و دادم! تصمیم آسانی نبود، اما باید انجام می شد. این تصمیم، گام مهمی در زندگی حرفه ای و شخصی من بود. من از چالش ها خوشم می آید و برای غلبه بر آن ها، تلاشم را می کنم. 

هیگواین در ادامه، به تمجید از سرمربی ناپولی، ساری می پردازد.

ساری یکی از مربیانی است که توانست به خوبی اعتماد به نفس من را بالا ببرد و خودش هم می داند که تا چه اندازه برای او اهمیت قائل هستم و قدران زحماتش هستم. من باید این کلمات را بگویم، چون این کلمات را احساس می کنم. او (ساری) همیشه در مورد من خوب صحبت کرده است. ما توافق کردیم که رابطه دوستانه مان را حفظ کنیم.  

پیپیتا در سیستم 1-3-2-4 مکس الگری کاملاً تغییر کرده است. 

وقتی به اینجا آمدم، سیستم کاملاً جدیدی در حال اجرا بود. این اولین باری بود که من در زندگی ام، در چنین سیستمی بازی می کردم. بنابراین، چیز جدیدی برای من بود. پس از شکست در فلورانس، مربی تصمیم گرفت تا به سیستم 1-3-2-4 سوییچ کند. وقتی او این کار را کرد، از بازیکنان خط تهاجمی تیم خواست تا برای تیم، بیشتر از خودگذشتگی نشان بدهند. او این را گفت تا تمام استعداد های تهاجمی، در اختیار ما قرار بگیرد. این موضوع، نیازمند یک از خودگذشتگی بزرگ بود. این صحبت ها، در ذهن همه ما نقش بست و ما می خواستیم این کار را انجام بدهیم که در ادامه، موفق به آن شدیم. این، همان دلیلی است که من استایل بازی ام را تغییر دادم. فکر می کنم این مخلوطی از فداکاری و استعداد [تهاجمی] هست. این تغییر سیستم، باعث شده است که ما به چنین اهدافی در این فصل دست پیدا کنیم. 

ما از این باور و عقیده برخوردار هستیم. ما آگاهیم که تیم بسیار قوی ای در اختیار داریم. اما شما هیچ وقت نباید دست از متقاعد کردن خودتان بردارید.  ما در آستانه تکمیل یک فصل فوق العاده هستیم. اما در همان زمان، در آستانه فتح هیچ چیزی هم نیستیم! ما سفرمان را در آگوست آغاز کردیم و از همان موقع، این رویا و این خواسته را داشتیم که در رقابت های اسکودتو، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم. ما نزدیک به آن شده ایم، اما باید کاری که آغاز کرده ایم را تمام کنیم. ما در کیلومتر های نهایی هستیم. الگری مربی ای است که پیش از این نیز در تیم دیگری اسکودتو را فتح کرده است و خواسته و میلش را به این تیم آورد. او به من اعتماد به نفس لازم را می دهد تا خوب بازی کنم و از لحاظ تاکتیکی، باعث پیشرفت من شده است. 

هیگواین در 3 ژوئن و در فینال لیگ قهرمانان اروپا، می بایست به مصاف تیم سابقش یعنی رئال مادرید برود. 

چالش خاصی برابر یک تیم بزرگ پیش رو داریم. آن ها تیمی هستند که به بازی در این رقابت ها عادت دارند. بنابراین، از دید من نسبت به فوتبال و زندگی، چالش بسیار لذت بخشی پیش رو ما است. امیدوارم که در این بازی پیروز باشیم. چیزی که من بیش از همه به آن امید دارم، این است که این فصل شگفت انگیز را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه