English

پاداش برای مالاگا در صورت ممانعت از قهرمانی رئال مادرید

آبی‌وسفیدپوشان آندلس در صورت پیروزی برابر کهکشانی‌ها در هفته پایانی لالیگا،‌ پاداش نقدی قابل توجهی دریافت خواهند کرد.

پاداش برای مالاگا در صورت ممانعت از قهرمانی رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری موج، بازی یکشنبه شب تیم فوتبال مالاگا در خانه‌اش برابر رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا، برای این تیم چیزی بیش از یک بازی تشریفاتی یا فرصتی برای دفاع از شهرت و اعتبار باشگاه است.

آبی‌وسفیدپوشان آندلس در حال حاضر با 46 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارند و این در حالی است که والنسیا رده دوازدهمی 46 امتیاز دارد و تنها به خاطر نتایج ضعیف‌تر در بازی‌های رودررویش با مالاگا در رده دوازدهم است. همچنین سلتاویگویی که در رده سیزدهم قرار دارد هم با 44 امتیاز این شانس را دارد که جای مالاگا را بگیرد.

به این ترتیب مالاگا برای اینکه جایگاه خود را در جدول حفظ کند و رقمی معادل 600 هزار یورو که مابه‌التفاوت پاداش یازدهم یا سیزدهم شدن در جدول رده بندی لالیگاست را از دست ندهد، باید بر رئال مادرید غلبه کند.

پیش از این شائبه‌هایی مطرح شده بود مبنی براینکه ممکن است میچل، سرمربی مالاگا که از بازیکنان پیشکسوت رئال مادرید بوده است، به تیمش برای کسب نتیجه در بازی خانگی برابر کهکشانی‌ها فشار نیاورد، اما با 600 هزار یورویی که در میان است باید دید که باشگاه مالاگا هم خواهد پذیرفت که این تیم از تلاش برای کسب سه امتیاز آخرین بازی‌ دست بکشد یا نه.

مالاگا یکشنبه شب از ساعت 22:30 میزبان رئال مادرید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه