English

فابرگاس: لیگ انگلیس جذاب‌تر از لالیگا است

هافبک پیشین بارسلونا معتقد است کار تیم پیشین او برای قهرمانی در لالیگا از رئال مادرید آسان‌تر است.

فابرگاس: لیگ انگلیس جذاب‌تر از لالیگا است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از الپاییس، رئال مادرید امشب (چهارشنبه) در دیداری عقب افتاده باید برابر سلتاویگو در بالایدوس  بازی کند.

سسک فابرگاس که پیشتر با بارسلونا در لالیگا قهرمان شده است، درباره قهرمانی در این لیگ گفت‌: درست است رئال مادرید یک بازی عقب افتاده دارد ولی فکر می‌کنم کار بارسلونا برای قهرمانی راحت‌تر است. بارسا باید در بازی آخر پیروز شود. می‌دانم سه امتیاز این بازی در جیب آنهاست. این‌ در حالی است که با این شرایط رئال مادرید باید در دو بازی خود چهار امتیاز را کسب کند که بدون شک کار دشواری است. بازی در زمین سلتاویگو و مالاگا کار آسانی نیست. با این شرایط، بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود.

فابرگاس همراه بارسلونا توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و سپس با جدایی از این تیم، به چلسی رفت و توانست دو قهرمانی در چلسی به کارنامه افتخاراتش ‌اضافه کند.

او همچنین در ادامه درباره مقایسه لیگ برتر و لالیگا گفت: بارسلونا در هشت سال گذشته ۶ بار قهرمان لالیگا شده است. یک بار هم اتلتیکومادرید توانسته است قهرمان شود ولی اگر لیگ برتر را با لالیگا مقایسه کنید، می‌بینید که شرایط این‌طور نبوده است که یک تیم سلطه داشته باشد. تیم‌های مختلفی در این لیگ قهرمان شدند. به نظرم لیگ برتر جذاب‌تر و رقابتی‌تر از لالیگاست. در لیگ برتر تیم هایی هستند که به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند ولی شکست دادنشان سخت است. البته عقیده دارم بهترین بازیکنان جهان در لیگ اسپانیا بازی می‌کنند ولی قدرت تیم‌ها در لیگ برتر خیلی به هم نزدیک است اما در لالیگا این‌طور نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه