English

گواردیولا: آگوئرو در کسب این برد بسیار مهم بود

سرمربی منچسترسیتی به تمجید مهاجم آرژانتینی تیمش پرداخت و بازی او را برای کسب پیروزی موثر دانست.

گواردیولا: آگوئرو در کسب این برد بسیار مهم بود

به‌ گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد در دیداری عقب افتاده در لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ سه بر یک وست برومویچ را شکست بدهد تا از شرایط خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار باشد.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش برابر وست برومویچ گفت‌: برد اطمینان‌بخشی را کسب کردیم. چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی را نداشتیم و بازیکنانم به خوبی درک کرده بودند که تا چه اندازه برای ما پیروزی مهم است. هر نتیجه‌ای غیر از برد در این بازی، کار ما را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت می‌کرد. بازیکنان با مدیریت سرخیو آگوئرو در زمین مسابقه کار خوبی انجام دادند. درست است گابریل ژسوس عملکرد خوبی داشت و توانست گلزنی کند ولی فکر می‌کنم بازیکن مهم ما در این بازی، آگوئرو بود. او گلزنی نکرد ولی دو، سه پاس گل داد. زیاد ندیده بودم او تا این اندازه در نقش سازنده‌ گل در زمین ظاهر شود.

منچسترسیتی که در حال‌ حاضر در رده سوم لیگ برتر قرار دارد، در بازی آخر به مصاف واتفورد می‌رود و با یک تساوی هم خیالش بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت می‌شود. در بازی شب گذشته (سه‌شنبه)، پابلو زابالتا برای آخرین بار در ورزشگاه اتحاد برای منچسترسیتی به میدان رفت و بعد از بازی با تشویق هواداران و بازیکنان مراسم خداحافظی خود را برگزار کرد.

گواردیولا درباره این بازیکن گفت‌: امروز بازیکنان و هواداران از یک اسطوره حمایت و تشویق کردند. او نزدیک به یک دهه در منچسترسیتی بود و باشگاه قدردان زحمات او خواهد بود. دیدن اینکه هواداران برای او گریه می‌کردند، احساس فوق‌العاده‌ای بود. پابلو سزاوار این حمایت‌ها و این روز با شکوه بود چون روزهای خوبی را برای تیم ما رقم زد و من از زحماتی که در این سال‌ها برای منچسترسیتی کشیده است تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی