English

ایکاردی: می‌خواهم با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشم

مهاجم آرژانتینی اینتر با اعلام این که می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم به میدان برود، زمزمه‌های جدایی از جمع نرآتزوری‌ها را پایان بخشید.

ایکاردی: می‌خواهم با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، مائورو ایکاردی امسال نیز در ترکیب اینتر بحران زده عملکرد خوبی داشت و توانست ۲۴ گل به ثمر برساند ولی مشکلات زیادی که این تیم داشت باعث شد اینتری‌ها نتوانند سهمیه رقابت‌های اروپایی را کسب کنند.

 بعد از اخراج استفانو پیولی که در ماه نوامبر (آذر) جانشین فرانک دی‌بوئر شده بود، اینتری‌ها بار دیگر در خانه شکست را پذیرفتند تا برای چهارمین هفته‌ پیاپی شکست خورده باشد.

ایکاردی درباره شرایطش در اینتر گفت‌: روزی با پیراهن اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهم کرد. اینتر تیمی است که باعث شده است پیشرفت کنم. این تیم من را به جایگاهی رسانده است که همیشه آرزوی آن را داشتم. همیشه به پوشیدن پیراهن اینتر افتخار کردم. اینکه کاپیتان نیز هستم، افتخار و غرور من را دو چندان کرده است.

او در ادامه‌ ‌اضافه کرد: باید همه در اینتر دست به دست هم بدهیم که اینتر بار دیگر به دوران اوج بازگردد و در رقابت‌های مهم اروپایی از جمله لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. علاقه زیادی به اینتر دارم و می‌خواهم که حضورم در این تیم تداوم داشته باشد.

اینتر باید روز یکشنبه در هفته‌ سی و هفتم لیگ ایتالیا برابر لاتزیو به میدان برود و سپس آخرین دیدار خود در رقابت‌های فصل جاری را در حالی برابر اودینزه انجام خواهد داد که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه