English

پاسخ پدیده فوتبال انگلیس به شایعات درباره رفتن

دلی الی عنوان کرد ممکن است تا پایان دوران فوتبال خود در تاتنهام بازی کند چون از حضور در این تیم راضی است.

پاسخ پدیده فوتبال انگلیس به شایعات درباره رفتن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیلی میل، دلی الی در دو سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال انگلیس انتخاب شده است. به همین خاطر خیلی از تیم های بزرگ دنیا به دنبال به خدمت گرفتن او هستند که البته این بازیکن هنوز تمایلی به این کار از خود نشان نداده است.

الی درباره آینده خود در تاتنهام گفت: ممکن است ۱۵ سال دیگر اینجا فوتبال بازی کنم و در آن زمان اسطوره تیمم خواهد بود. درباره آینده نمی‌توان حرف زد. از حضور در تاتنهام راضی و خوشحال هستم و تا زمانی هم که همین حس را داشته باشم، در تاتنهام می‌مانم. درباره آینده باید منتظر بمانیم و ببینیم چه رخ خواهد داد.

تاتنهام این فصل توانست برای اولین بار نایب قهرمان لیگ برتر لقب بگیرد و از فصل بعد بازیهای خود را در ومبلی برگزار خواهد کرد. این دومین حضور پیاپی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت مائوریسیو پوچتینو خواهد بود.

دلی الی که ژانویه ۲۰۱۵ راهی وایت هارت لین شد فصل خاطره انگیزی را سپری می‌کند. لیورپول رقیب اصلی تاتنهام برای بستن قرارداد با این بازیکن خوش تکنیک بود ولی این بازیکن جوان اصلی‌ترین دلیل پیوستنش به تاتنهام را سرمربی تیم ، یعنی مائوریسیو پوچتینو ذکر کرد و پیراهن این تیم را به تن کرد و با درخشش در تاتنهام از سوی روی هاجسون به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت شد و اکنون جای ثابتی در تیم گرت ساوت گیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه