English

شاراپووا به مسابقات انتخابی ویمبلدون راه پیدا کرد

با پیروزی در راند اول مسابقات اوپن رم توانست جایگاه خود را در مسابقات انتخابی ویمبلدون تضمین کند.

شاراپووا به مسابقات انتخابی ویمبلدون راه پیدا کرد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از یورو اسپورت، ماریا شاراپووا توانست در راند اول مسابقات اوپن رم کریستینا مک هیل آمریکایی را شکست بدهد. او برای شرکت در مسابقات اوپن رم، وایلد کارت دریافت کرده بود. او پانزده ماه به دلیل مصرف ملدونیوم محروم بود و بعد از این محرومیت، تاکنون در سه تورنمنت مختلف با وایلد کارت حضور یافته است.

شاراپووا باید جایگاه خود را در رنکینگ جهانی را به حدی برساند تا بتواند در مسابقات انتخابی تورنمنت‌های بزرگ شرکت کند. در صورتی که شاراپووا بتواند به نیمه نهایی مسابقات اوپن رم راه پیدا کند، به صورت اتوماتیک به مسابقات اصلی ویمبلدون راه می‌یابد.

شاراپووا در راند دوم با میرجانالوسی بارونی از کرواسی روبرو می‌شود. تنیسورهای زیادی به دادن وایلد کارت به شاراپووا برای تورنمنت‌های مختلف اعتراض کردند. یکی از معترضان سرسخت شاراپووا، اوژنر بوشار بوده است که او را در راند دوم مسابقات اوپن مادرید شکست داد. بوشار، شاراپووا را متقلب خوانده بود.

اندی ماری مرد شماره یک تنیس جهان نیز اخیرا اعلام کرده بود فروش بلیت و پوشش رسانه‌ای خبرهای مربوط به شاراپووا، دلیل دادن وایلد کارت مسابقات به او بوده است.

تکلیف وایلد کارت شاراپووا برای مسابقات اوپن فرانسه نیز امروز (سه‌شنبه) مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی