English

رکورد ۱۰۰ گل رئال مادرید حفظ شد

رئال مادرید توانست برای هشتمین فصل پیاپی ۱۰۰ گل در لالیگا به ثمر برساند.

رکورد ۱۰۰ گل رئال مادرید حفظ شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا چهار بر یک سویا را شکست داد و توانست در حالی که دو بازی به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است به رکورد ۱۰۰ گل برسد. این هشتمین فصل پیاپی است که سفیدپوشان توانستند به این رکورد برسند. در هفت فصل گذشته مادرید تنها توانست یک بار با ۱۰۰ گل زده قهرمان شود. این اتفاق در فصل ۱۲-۲۰۱۱ با مربیگری ژوزه مورینیو رخ داد.

آخرین باری که تیم مادریدی نتوانست ۱۰۰ گل در لالیگا به ثمر برساند، به فصل ۰۹-۲۰۰۸ بازمی‌گردد. در شروع آن فصل، برند شوستر هدایت این تیم را بر عهده داشت اما فصل را خواندو راموس به پایان رساند و مادرید با ۸۳ گل زده در جایگاه دوم قرار گرفت. یک سال بعد، مادرید با مربیگری مانوئل پیگرینی با ۱۰۲ گل زده نایب قهرمان شد.

مورینیو فصل ۱۱-۲۰۱۰ به مادرید رفت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. این سرمربی پرتغالی پیش از این توانسته بود به همراه اینتر سه‌گانه را فتح کند. سفیدپوشان همچون فصل ۱۰ - ۲۰۰۹، توانستند ۱۰۲ گل به ثمر برسانند و دوباره در جایگاه دوم قرار گرفتند. دومین حضور مورینیو با یک رکورد همراه بود. این تیم توانست ۱۲۱ گل به ثمر برساند، ۱۰۰ امتیاز کسب کند و قهرمان این بازی‌ها شود. یک سال بعد سفیدپوشان ۱۰۳ گل زدند و در جایگاه دوم قرار گرفتند.

پس از سرمربی پرتغالی، کارلو آنچلوتی به مادرید رفت. در نخستین فصل حضور این مربی روی نیمکت مادرید، ۱۰۴ گل به ثمر رساند و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. در دومین فصل کارلتو، آمار مادرید بهتر شد و به ۱۱۸ گل رسید اما این تیم دوباره نایب قهرمان شد. رافائل بنیتس فصل گذشته هدایت مادرید را بر عهده گرفت اما با شروع ژانویه، اخراج و زین‌الدین زیدان به عنوان جانشینش معرفی شد. در آن فصل سفیدپوشان ۱۱۰ گل به ثمر رساندند و در رتبه دوم قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه