English

واکنش اسپالتی به برد با ۳ گل برابر یوونتوس

سرمربی رم بعد از پیروزی برابر یوونتوس به صحبت در این زمینه پرداخت.

واکنش اسپالتی به برد با ۳ گل برابر یوونتوس

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رم شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ ششم لیگ ایتالیا در خانه به مصاف یوونتوس صدرنشین رفت و در پایان با نتیجه‌ سه بر یک به برتری رسید تا اختلافش را با صدر جدول رده‌بندی به عدد چهار برساند. در صورتی که رم در داربی دلاکاپیتاله برابر لاتزیو شکست نمی‌خورد، شاید اکنون شانس خوبی برای قهرمانی داشت.

لوچانو اسپالتی بعد از پیروزی ارزشمند تیمش برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال‌ حاضر اروپا گفت‌: در نیمه نخست خیلی خوب نبودیم. فکر می‌کنم نظم خوبی در تیم ما وجود نداشت اما هر چه از زمان بازی سپری شد، ریتم خوبی در بازی‌مان ایجاد شد و توانستیم بر بازی مسلط شویم. در این بازی تلاش زیادی کردیم. قدردان بازیکنانم هستم. راجا ناینگولان با درد در این بازی به میدان رفت چون برای تیمش ارزش زیادی قائل بود. این فداکاری را درک می‌کنم و ارزش بالایی برایش قائل هستم. یک بازیکن معمولی اگر جای او بود نمی‌توانست به میدان برود ولی او این کار را انجام داد و البته یکی از گل‌های ما را نیز به ثمر رساند.

سرمربی رم در ادامه‌ صبحت‌هایش ‌اضافه کرد: با این پیروزی حضورمان را فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد. بازیکنانم حق داشتند بعد از یک بازی دشوار به جشن و پایکوبی بپردازند. حالا در دو بازی باقی‌ مانده تلاش می‌کنیم بتوانیم به پیروزی برسیم تا از اعتبار نام رم دفاع کنیم.

اسپالتی همچنین در پایان صحبت‌های خود به آینده‌اش در این تیم اشاره کرد و گفت‌: خیلی دوست دارید در مورد این موضوع صحبت کنم ولی چنین تمایلی ندارم. تاکید می‌کنم ظرف ۱۵ روز، آینده‌ام در رم مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه