English

سیمئونه یک گام تا کسب افتخار دیگری برای اتلتیکو

اتلتیکومادرید با هدایت سرمربی آرژانتینی تنها یک گام با ثبت افتخار دیگری فاصله دارد.

سیمئونه یک گام تا کسب افتخار دیگری برای اتلتیکو

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید امشب (یکشنبه) می‌تواند جایگاه سوم خود را در جدول تثبیت  و حضورش در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه برای انجام این مهم، تنها به کسب یک امتیاز برابر رئال  بتیس نیاز دارند. هدف سرمربی آرژانتینی در شروع فصل قرار گرفتن در میان سه تیم برتر لالیگا بود که این موضوع به احتمال فراوان اتفاق بیفتد. این تیم توانست با وجود اختلاف ۹ امتیازی نسبت به سویا، خود را به جایگاه سوم برساند و سویا را به رتبه چهارم بفرستد. زمانی که هفته بیست و پنجم به پایان رسید، کمتر کسی فکر می‌کرد قرمز و سفید پوشان دوباره به جایگاه سوم برسند اما این اتفاق در نهایت رخ داد.

از زمان حضور سیمئونه روی نیمکت روخی بلانکو، این تیم همیشه در میان قدرت های لالیگا بوده است. اتلتیکو با هدایت این سرمربی آرژانتینی در پنج فصل کامل توانسته است همیشه در میان سه تیم برتر باشد. در نخستین فصل (۱۲-۲۰۱۱) در زمستان بر نیمکت این تیم نشست که در آن زمان اتلتیکو در رتبه‌های انتهایی جدول حضور داشت. بزرگترین موفقیت او با فتح لیگ اروپا شروع شد. اتلتیکو در آن فصل لالیگا را با قرار گرفتن در رتبه پنجم به پایان رساند.

روخی بلانکو فصل ۱۳-۲۰۱۲ در جایگاه سوم قرار گرفت و بارسلونا به عنوان قهرمانی دست یافت. یک سال بعد قرمز و سفید پوشان با گل به یاد ماندنی دیگو گودین در نوکمپ، فاتح لالیگا شدند. در دو فصل گذشته نیز تیم مادریدی در رتبه سوم قرار گرفته است. قرمز و سفیدپوشان سال گذشته تقریبا تا انتهای فصل برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کردند. امسال هم یک گام با قرار گرفتن در میان قدرت‌های لالیگا فاصله دارند. اتلتیکو در این فصل برای قهرمانی رقابت نکرد اما اگر رتبه سوم را به خود اختصاص بدهد، در میان بهترین‌ها قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه