English

گواردیولا: فهمیدم چرا لسترسیتی قهرمان شد

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لسترسیتی پرداخت.

گواردیولا: فهمیدم چرا لسترسیتی قهرمان شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه دو بر یک برابر لسترسیتی به پیروزی برسد تا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: دیدار بسیار خوبی بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم. گاهی اوقات فوتبال پیچیده می‌شود. در نیمه دوم نمی‌دانستیم از پیروزی خود دفاع کنیم یا به دنبال زدن گل سوم باشیم.

او ادامه‌ داد: نیکولاس اوتامندی روی گلی که خوردیم اشتباه کرد و زمین خورد. نباید این اشتباهات تکرار شود. فوتبال بازی اشتباهات است و بازیکنان باید تلاش کنند مرتکب اشتباه نشوند. باید در دو دیدار باقی‌ مانده هم به پیروزی برسیم تا صعود ما به لیگ قهرمانان اروپا نهایی شود. پیروزی‌های پیاپی در لیگ برتر انگلیس کار آسانی نیست. تا روز سه‌شنبه استراحت خواهیم داشت و بعد از آن دوباره باید به میدان برویم. بازی سختی برابر لسترسیتی داشتیم. به خوبی فهمیدم چرا این تیم فصل قبل قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. آنها ثابت کردند که شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند.

وقتی درباره آفساید بودن گل داوید سیلوا از گواردیولا سوال شد، او در پاسخ گفت: نمی‌دانم  آیا رحیم استرلینگ توپ را لمس کرد یا نه. می‌توانید نزد کمک داور بروید و از او این سوال را بپرسید.

گواردیولا درباره گل ریاض محرز که داور آن را مردود اعلام کرد نیز گفت‌: به نظرم داور در آن صحنه بسیار شجاع بود. بازیکن حریف دو بار توپ را لمس کرد و حرکت او اشتباه بود. چنین حرکتی در گلف هم اشتباه است.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان سخنان خود درباره عملکرد سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس اظهار کرد: این دو بازیکن توان بازی کردن در کنار هم را دارند. برای زیاد گل زدن باید آگوئرو را هم در ترکیب اصلی به میدان فرستاد. نباید فراموش کرد که ژسوس سه ماه به خاطر آسیب‌دیدگی‌ دور از میادین بود. او بازیکن جوانی است و راه طولانی در پیش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه