English

شاهزاده علی: فیفا با ریاست اینفانینو اعتمادها را جلب نکرده است

رئیس فدراسیون فوتبال اردن و نامزد پیشین ریاست فیفا در صحبت‌های اخیرش اعلام کرد فیفا تحت ریاست اینفانینو نتوانسته است دوباره اعتماد عموم را جذب کند.

شاهزاده علی: فیفا با ریاست اینفانینو اعتمادها را جلب نکرده است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج به نقل از Inside the games، جیانی اینفانینو که سال گذشته ریاست فیفا را بدست گرفت، اعلام کرده بود در راس فیفای جدیدی قرار دارد که صادقانه عمل می‌کنند. او اظهار کرده بود فیفا دموکراسی دارد و در این سازمان دیکتاتوری حکم‌فرما نیست.

شاهزاده علی اردنی که پیشتر رقیب اینفانتینو در انتخابات فیفا بود اعلام کرد واضح است که بسیار چیزها در فیفا تغییر نکرده است. او در این زمینه اظهار کرد: نمی‌خواهم همه را قضاوت کنم اما سیستم و روش کار، همان است. تغییرات جدیدی ندیدم. آزادی، شفافیت که بسیاری درباره آن صحبت می‌کنند، وجود ندارد. شانس اینکه دوباره فیفا بازسازی شود را داشتیم. بازسازی که به آن نیاز داریم.

شاهزاده علی ادامه داد: رئیس فیفا دلیل تصمیم‌گیری‌های در شورای قانون‌گذاری را توضیح نمی‌دهد. مسوولیت پذیری در فیفا وجود ندارد. ریاست باید در این زمینه نقش ایفا کند. در بحران هستیم و نمی‌توانیم رئیس داشته باشیم که بگوید همه چیز خوب است. می‌دانیم که این‌طور نیست. هر هفته‌ اتفاقی می‌افتد، مشکلات جدی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه