English

تری: کار گروهی قهرمانی را به چلسی هدیه داد

کاپیتان چلسی کار گروهی را اصلی‌ترین دلیل قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دانست.

تری: کار گروهی قهرمانی را به چلسی هدیه داد

به‌ گزارش خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، با وجود اینکه جان تری در فصل جاری تنها در چند دیدار برای چلسی به میدان رفت اما در نهایت توانست پنجمین جام قهرمانی را با آبی‌پوشان لندنی در رقابت‌های لیگ جزیره به دست آورد و یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

چلسی با پیروزی که برابر وست برومویچ در هفته سی و ششم لیگ جزیره به دست آورد دو هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شد. تری بعد از بازی گفت‌: بازیکنان چلسی ماموریت سنگینی را که به آنها واگذار شده بود، بازی به بازی به خوبی انجام دادند و مزد تلاش زیاد خود را گرفتند. برایم بسیار خوشحال کننده بود که شاهد تلاش زیاد هم‌تیمی‌های خود بودم.

او ادامه‌ داد: بازی و تلاش گروهی اصلی‌ترین دلیل قهرمانی چلسی بود. همه ما از این موفقیت بزرگی که به دست آوردیم خوشحال هستیم. چلسی باید به تلاش ادامه بدهد و می‌تواند  در لیگ جزیره تاریخ‌ساز شود.

تری آخرین فصل حضور خود در چلسی را پشت‌سر می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد راهی لیگ امارات خواهد شد. او با سه مربی به نام‌های ژوزه مورینیو، کارلو آنچلوتی و آنتونیو کونته پنج عنوان قهرمانی در لیگ جزیره دارد؛ همچنان که توانست با روبرتو دی‌متئو و رافائل بنیتس هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را جشن بگیرد تا با کارنامه‌ای درخشان از چلسی خداحافظی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه