English

گزارش AFC از لیگ قهرمانان آسیا؛

طارمی جادویی، سوپر سروش و دستان امن رحمتی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی آماری هفته‌ پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

طارمی جادویی، سوپر سروش و دستان امن رحمتی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و چهره شانزده راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. در این بین سه تیم ایرانی پرسپولیس، استقلال تهران و استقلال خوزستان توانستند جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورند.

در گزارش آماری سایت AFC از هفته‌ پایانی مرحله  گروهی لیگ قهرمانان آسیا آمده است:

طارمی جادویی

مهدی طارمی دومین هت تریک این فصل لیگ قهرمانان آسیا را انجام داد و از هفت موقعیت گلی که نصیبش شد، توانست سه گل را به موقعیت تبدیل کند. همین باعث شد تا طارمی در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان  آسیا قرار بگیرد.

تمرین شوت زنی

محمد السیاری، مهاجم التعاون در بازی برابر استقلال تهران ۹ شوت به سمت دروازه‌ داشت که تنها یک شوت آن گل شد. او شوت‌زن‌ترین بازیکن این هفته‌ لیگ قهرمانان آسیا بود.

بهترین رفتار

تنها یک ضربه پنالتی‌ در این مرحله گرفته شد که آن را الکرسون وارد دروازه‌ کرد. در شانزده بازی این مرحله ۴۱۹ خطا صورت گرفت که آمار خوبی است.

توپ من

ریوتا اوشیما که عضو کاوازاکی است، با ۱۷۲ لمس توپ بیشترین آمار را در این عرصه به خود اختصاص داده است. او در طول ۹۰ ‌دقیقه با ۱۷۲ لمس توپ و ۱۵۱ پاس موفق بهترین آمار را داشت.

بازی گل به خودی

سه گل به خودی در یک بازی در جریان دیدار لخویا و الفتح باعث شد یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا انجام شود.

دستان امن

مهدی رحمتی در بازی برابر التعاون هشت مهار توپ داشت که بهترین عملکرد در بین ۳۲ دروازه‌بان هفته‌ بود. با این حال ماجد ناصر از الاهلی در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر لوکوموتیو توانست هر ۶ شوتی که به سمت دروازه‌اش زده شده بود را مهار کند.

سوپر سروش

سروش رفیعی توانست شانزده نبرد را برنده شود که بهترین عملکرد در این مرحله بود. این‌ در حالی است که او فقط ۶۸ ‌دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد. او همچنین گل نخست تیم فوتبال پرسپولیس را برابر الوحده به ثمر رساند.

استاد سانتر

تیم آدلاید یونایتد با ۴۱ سانتر در بازی برابر جیانسو بیشترین تعداد سانتر را در این مرحله به خود اختصاص داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه