English

تغییر سرپرست کاروان ایران در بازی‌های باکو

سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی تغییر کرد.

تغییر سرپرست کاروان ایران در بازی‌های باکو

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، با وجود اینکه شاهرخ شهنازی عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بر عهده داشت، اکنون این پست به سید سعید افتخاری واگذار شد. بنابراین از این پس و تا پایان بازی‌ها، سرپرست کاروان ایران افتخاری است.

بازی‌های کشورهای اسلامی امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز می‌شود. شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان که از سوی هیات اجرایی کمیته به عنوان سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب شده بود اعلام کرد به دلیل بیماری و مناسب نبودن شرایط جسمانی امکان حضور در این دوره از بازی‌ها را ندارد. به همین دلیل سید سعید افتخاری، معاون کاروان که کلیه امور ثبت‌نام و هماهنگی اعزام را پیش از این شخصا بر عهده داشت، جایگزین وی شد.

کیومرث هاشمی که رئیس کمیته ملی المپیک ایران است، بامداد امروز  وارد شهر باکو میزبان این دوره از بازی‌ها شد. هاشمی در بدو ورود به باکو گفت‌: طبق گزارش‌های دریافتی از کادر سرپرستی، کاروان تمامی امکانات لازم برای ارائه میزبانی مطلوب از سوی میزبان فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم هماهنگی و برنامه‌ریزی  خوب را در روزهای آینده نیز شاهد باشیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک ملی‌پوشان در تمام رشته‌ها، یادآور شد: بازدیدهای به عمل آمده از اردوها و همچنین گزارش‌های ارسالی فدراسیون‌ها حاکی از شرایط خوب ملی‌پوشان جوان و جویای نام کشورمان در تمام رشته‌ها است. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه‌ همراه با حفظ ارزش‌های ایرانی و اسلامی توسط اعضای کاروان همراه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه