English

دایی: همین الان به نفت "شب‌بخیر" می‌گویم/ این قهرمانی متعلق به شاگردانم است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید قهرمانی در جام حذفی متعلق به بازیکنانی است که تا پایان کار جنگیدند.

دایی: همین الان به نفت "شب‌بخیر" می‌گویم/ این قهرمانی متعلق به شاگردانم است

به گزارش خبرگزاری موج، علی دایی پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی در فینال جام حذفی و قهرمانی در این جام اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با پیروزی برابر تراکتورسازی مزد زحمات و تلاش‌هایی که در طول این چند مدت انجام داده بودیم را بگیریم.

وی ادامه داد: این قهرمانی متعلق به بازیکنانم است زیرا آن‌ها بودند که تا پایان کار جنگیدند و تمام تلاش خود را کردند تا به هدفی که دارند برسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره ادامه همکاری با این تیم اظهار کرد: من همین الان به نفت شب بخیر می‌گویم. دیگر حاضر نیستم با این تیم همکاری کنم. ما توانستیم در اوج سختی یک جام را برای این تیم به ارمغان بیاوریم. خدا نشان داد که می‌تواند در سختی‌ها راه را به روی ما باز کند و به داد ما برسد. این قهرمانی مبارک کسانی باشد که این تیم را در سختی‌ها تنها گذاشتند و یا به ضرر این تیم کار کردند.

وی درباره دل کندن از این تیم تهرانی اظهار کرد:‌ دل کندن از نفت برایم به هیچ وجه سخت نیست بلکه دل کندن از چنین بازیکنانی سخت است. بازیکنان بی‌ادعایی که افتخار می‌کنم با آن‌ها کار کرده‌ام. بازیکنانی که در فینال با جان و دل بازی کردند و حتی یک موقعیت نیز به تراکتورسازی ندادند. آن‌ها مردانه بازی کردند، مردانه جنگیدند و مردانه قهرمان شدند نه قهرمان یک بازی بلکه قهرمان یک فصل.

دایی درباره مسائل مالی اظهار کرد: فعلا درباره این مسائل صحبتی نمی‌کنم و دوست ندارم به آن بپردازم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره امکانات خرمشهر افزود: در زمان جنگ این شهر خیلی برای حفظ نظام مقاومت کرد و نظام ما مدیون خرمشهر و مردمش است. باید به امکانات این شهر رسیدگی شود. کیفیت چمن ورزشگاه اروندان پایین است و باید سعی کنند چمن مناسب‌تری برای این ورزشگاه تهیه کنند.

دایی با تبریک به بازیکنان تیمش گفت: یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با قهرمانی در جام حذفی به حق‌مان برسیم. این  قهرمانی را به بازیکنان تیمم تقدیم می‌کنم.

سرمربی نفت ادامه داد: مدیون بازیکنانم هستم. دست‌شان درد نکند. امروز روسفیدم کردند از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. حضور آن‌ها در ورزشگاه موثر بود و به ما کمک کرد. دست آن‌ها را می‌بوسم.

او درباره برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه اروندان خرمشهر و کیفیت چمن ورزشگاه گفت: کیفیت زمین چمن خوب نبود. مسئولان در طول یک هفته گذشته فقط به آن رسیدگی کردند. اگر قرار است فینال را در اینجا برگزار کنند باید کیفیت چمن بهتر از این‌ها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی