English

پاسخ اوزیل به خبرهای خروجش از آرسنال

هافبک آلمانی توپچی‌ها نسبت به خبرهایی که در مورد خروجش از باشگاه آرسنال منتشر شده است واکنش نشان داد.

پاسخ اوزیل به خبرهای خروجش از آرسنال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ساکرنت، آرسنال از سال ۲۰۰۴ نتوانسته است قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به کسب کند. همین موضوع باعث شده است خیلی‌ها این احتمال را بدهند که ستاره‌های این تیم از جمله مسوت اوزیل در تابستان این تیم را ترک کنند. قرارداد این هافبک آلمانی در تابستان به پایان می‌رسد. این در حالی است که این بازیکن هنوز صحبتی برای تمدید آن نداشته است.

مسوت اوزیل درباره حضور در آرسنال گفت: برای من خیلی خوشحال کننده است که در آرسنال هستم. در لندن هستم و این شهر نیز یکی از بهترین شهرهای دنیاست. علاوه بر آن از حضور در آرسنال هم خوشحال هستم چون این تیم یکی از بهترین تیم‌های جهان است. همان‌طور که در گذشته هم گفتم از حضور در تیمی چون آرسنال خوشحال هستم چون اینجا کاملا راحتم. پیشتر هم گفتم در تابستان درباره تمدید و مسئله قرارداد صحبت خواهیم کرد. اکنون مهمتر از هر چیزی آرسنال است که بازی‌های مهمی در پیش دارد. 

این بازیکن آلمانی که در طول فصل با انتقادات زیادی روبرو شد، ادامه داد: انتظارات همیشه از شما بالاست و البته من این را به دید مثبت می‌بینم. در کل می‌دانم توانایی انجام چه کاری دارم و صحبت‌های منتقدان تاثیری روی عملکردم نمی‌گذارد. علاوه بر آرسنال، برای رئال مادرید و تیم ملی آلمان هم بازی کردم و بارها مورد ستایش یا انتقاد قرار گرفتم. این باعث شده است تا فرد قوی‌تری شوم.

آرسنال امشب باید در یکی از دیدارهای عقب افتاده خود در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون برود که این دیدار اهمیت زیادی برای شاگردان آرسن ونگر دارد چراکه سرنوشت این تیم را برای حضور در رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان تا حد زیادی مشخص می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی