English

نقش شکلات تلخ و حرکات کششی در افزایش کارایی ورزش

ورزشکاران می‌توانند با تغییرات کوچکی که در برنامه ورزشی خود می‌دهند تاثیرپذیری ورزش را افزایش دهند و کارایی خود را بیشتر کنند.

نقش شکلات تلخ و حرکات کششی در افزایش کارایی ورزش

به گزارش خبرگزاری موج، راه‌های افزایش کارایی ورزش عبارتند از:

1ـ حتی اگر 15 دقیقه وقت دارید ورزش کنید. ورزش در مدت زمان کم نیز می‌تواند کاهش زیادی در احتمال مرگ ایجاد می‌کند. تنها 15 دقیقه ورزش در طول روز 14 درصد احتمال مرگ را کاهش می‌دهد. حتی افرادی که بیماری‌هایی همچون سرطان دارند با انجام 10 تا 15 دقیقه ورزش در طول روز می‌توانند کیفیت زندگی خود را افزایش دهند.

2ـ با خوردن شکلات تلخ می‌توانید تا 50 درصد کارایی ورزش خود را افزایش دهید. شکلات تلخ تغییراتی در بدن و عضلات قلب ایجاد می‌کند که باعث افزایش استقامت می‌شود.

3ـ به صورت منظم ورزش هوازی انجام دهید تا میزان افسردگی شما تا 47 درصد کاهش یابد. بهتر است ورزش هوازی را با شدت متوسط انجام دهید.

4ـ گوش دادن به موسیقی باعث می‌شود که کارایی ورزش 15 درصد افزایش یابد. گوش دادن به موسیقی به هنگام ورزش انرژی را افزایش می‌دهد و خستگی را تا 12 درصد کاهش می‌دهد.

5ـ در صورتی که لباس‌های ورزشی راحت‌تری را انتخاب کنید هشت درصد بیشتر فعالیت می‌کنید و 25 درصد بیشتر کالری می‌سوزانید.

6ـ دوندگانی که قبل از دویدن حرکات کششی انجام می‌دهند پنج درصد بیشتر کالری می‌سوزانند. حرکات کششی باعث کاهش فشار بر روی عضلات می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه