English

آلوس: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند دیوانه‌ام

مدافع یوونتوس عنوان کرد حرفه‌ای‌گری و کار زیاد سبب شده است بتواند در این تیم موفق شود.

آلوس: نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند دیوانه‌ام

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، یوونتوس که صدرنشین فوتبال ایتالیا است، شب گذشته (سه شنبه) موفق شد موناکو را در لیگ قهرمانان اروپا را شکست بدهد و راهی دیدار نهایی شود.

دنی آلوس که در بازی رفت توانسته بود دو پاس گل بدهد، در این بازی نیز عملکرد درخشانی داشت و توانست با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل، ستاره تیمش باشد. آلوس ۳۴ ساله در حال‌ حاضر  در انتظار کسب چهارمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپاست. او پیش‌تر سه بار با بارسلونا فاتح این جام شده است.

او بعد از پایان مسابقه گفت‌: تلاش زیادی کردم بعد از جدایی از بارسلونا به تیمی بزرگی همچون یوونتوس بروم. کار آسانی نبود اما توانستم آن را انجام بدهم. می‌دانستم فقط با سخت‌کوشی و کار زیاد موفق خواهم شد که خوشبختانه به هدفم رسیدم. هر چیزی که در زندگی‌ام دارم، نتیجه‌ کار سخت و تلاش فراوان است. بعد از آن ثمره کار زیاد و حرفه‌ای‌گری‌ام را خواهم گرفت. نمی‌دانم چرا مردم فکر می‌کنند دیوانه هستم ولی وقتی پای حرفه‌ و کار پیش می‌آید، می‌دانم چطور با مسائل برخورد کنم.

دنی آلوس در این فصل ۲۸ بازی برای یوونتوس انجام داده است. او در دسامبر ۲۰۱۶ با مصدومیت سختی روبرو شد ولی بعد از آن توانست به ترکیب اصلی تیمش بازگردد. او درباره شرایطش گفت‌: آن مصدومیت ابتدا برای من گران تمام شد. داشتم در تیم جا می‌افتادم و با فلسفه باشگاه آشنا می‌شدم که آن اتفاق رخ داد ولی خوشبختانه توانستم با خودباوری و عزم زیاد، به شرایط خوبی برگردم و کارم را در تیم ادامه‌ بدهم.

این مدافع برزیلی در پایان سخنانش عنوان کرد: در بازی برابر موناکو مهم‌ترین موضوع برای ما کسب پیروزی بود. برایم فرق نمی‌کند گلزنی کنم یا پاس گل بدهم. با این حال خودم پاس گل را بیشتر دوست دارم. به همین دلیل خوشحالم که توانستم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا تیم بزرگی همچون موناکو را شکست بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه