English

توصیه یوسین بولت به مورینیو برای خرید یک بازیکن

سریع‌ترین مرد جهان به ژوزه مورینیو توصیه کرد هر طور شده یک بازیکن خاص را برای فصل بعد بخرد.

توصیه یوسین بولت به مورینیو برای خرید یک بازیکن

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از فاکس اسپورت، یوسین بولت که از طرفداران سرسخت منچستریونایتد محسوب می‌شود، پیشنهاد ویژه‌ای برای تیم محبوبش در فصل نقل‌ و انتقالات دارد. با توجه به اینکه قرارداد الکسیس سانچس با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد، هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد صورت نگرفته است و به نظر می‌رسد که او خروجی بزرگ این تیم لندنی در تابستان باشد.

یوسین بولت که در دوومیدانی جهان و المپیک مدال‌های طلا کسب کرده است، در این زمینه گفت‌: سانچس باید آرسنال را ترک کند. مطمئن هستم او در منچستریونایتد فوق‌العاده‌ خواهد بود. همیشه گفتم او از بازیکنان خوبی برای توپ‌ربایی است که می‌تواند موقعیت های خوبی ایجاد کند. او ثابت کرده است یکی از بهترین‌هاست. امیدوارم ژوزه مورینیو برای فصل بعد او را به اولدترافورد بیاورد تا قدرت هجومی تیم بیشتر شود. 

قهرمان هشت طلای  المپیک امیدوار است بعد از پایان دوران خود در دوومیدانی، در فوتبال نیز وارد شود و به رقابت بپردازد. او بارها از علاقه خود برای بازی در منچستریونایتد سخن گفته و قرار است بعد از  اتمام کارش در دوومیدانی، مدتی در بورسیادورتموند آلمان به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی