English

بوفون در رویای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان

دروازه‌بان با تجربه یوونتوس امیدوار است این بار بتواند سربلند از فینال لیگ قهرمانان اروپا خارج شود.

بوفون در رویای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو بر یک موناکو را شکست بدهد تا با برتری چهار بر یک در مجموع دو دیدار راهی دیدار نهایی شود.

جانلوییجی بوفون تاکنون دو بار در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در هر دو بار بازنده از زمین خارج شده است. یک بار در سال ۲۰۰۳ وقتی رو در روی میلان قرار گرفت و در ضربات پنالتی‌ شکست را پذیرفت و یک بار هم دو سال پیش (۲۰۱۵) که برابر بارسلونا شکست خورد تا دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند.

بوفون درباره پیروزی برابر موناکو و صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: بازی سختی بود. با توجه به اینکه دو بر صفر در بازی رفت پیروز شده بودیم، اگر با غرور وارد زمین می‌شدیم کارمان بسیار دشوارتر از این می‌شد. خوشبختانه بازی را جدی گرفتیم و برای کسب برد بازی کردیم. وقتی شما ذهنیت درستی داشته باشید، می‌توانید چنین سختی‌هایی را کنار بزنید. حالا در فینال قرار داریم اما این را به خوبی می‌دانیم که رسیدن به فینال، به خودی خود هیچ ارزشی ندارد. فقط باید به این فکر کنیم که به قهرمانی دست پیدا کنیم.

او در ادامه‌ گفت‌: حالم خیلی خوب است چون در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. اگر در تیم بزرگی نبودم و هم‌تیمی‌های بزرگی هم نداشتم، بعید بود بار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. دو سال پیش همه فکر می‌کردند آخرین فینال لیگ قهرمانان اروپای من برابر بارسلوناست. من هم همین را فکر می‌کردم ولی شما همیشه باید آرزوهایتان را باور کنید.

یوونتوس برای اولین بار در تاریخ خود در ۱۲ بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است. اکنون در حالی یک پای فینال کاردیف است که رقیب آنها از بازی امشب رئال مادرید و اتلتیکومادرید مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه