English

تمرین مشترک آزادکاران ایران و سوریه برگزار شد

نفرات اعزامی تیم ملی کشتی آزاد ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تمرین خود را در خانه کشتی تهران پشت سر گذاشتند.

تمرین مشترک آزادکاران ایران و سوریه برگزار شد

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران قرار است با دو ترکیب متفاوت در دو رویداد قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی اسلامی که به فاصله اندکی از هم به ترتیب در هند و آذربایجان برگزار می‌شود، شرکت کند.

آزاد کاران اعزامی ایران به این دو رویداد امروز (سه شنبه) تمرین مشترک خود را با تعدادی از نفرات تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد جوانان و تیم‌ ‌ملی سوریه که اردوی تمرینی خود را در تهران پشت سر می گذارد، برگزار کردند.

در ابتدای این تمرین که زیر نظر محمد طلایی، سرمربی تیم‌ ‌ملی و سایر اعضای کادر فنی برگزار شد، ابتدا نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا با آزاد کاران تیم‌ ‌ملی جوانان سرشاخ شدند و به مدت یک ساعت تمرین کشتی انجام دادند.

پس از آن، نفرات اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با آزادکاران سوریه و تعدادی از نفرات تیم‌ ‌ملی بزرگسالان و جوانان به مدت یک ساعت تمرین کشتی انجام دادند.

علاوه بر تقی اکبرنژاد، سرمربی تیم‌ ‌ملی جوانان ، مجید ترکان مدیر تیم های پایه کشتی آزاد نیز از نزدیک نظاره گر تمرینات جوانان آزادکار بود.

تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فردا شب (چهارشنبه)ساعت ۲۰ به کشور هند سفر خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه