English

اکبری: رفتن روی سکوی جهانی حقمان بود/ امیدوارم از سربازی معاف شویم

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت: از اینکه به کمترین حقمان در رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردیم، خوشحالیم.

اکبری: رفتن روی سکوی جهانی حقمان بود/ امیدوارم از سربازی معاف شویم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف ما از روزی که اردوهای تیم ملی را با تمرکز روی مسابقات جام جهانی آغاز کردیم، قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی بود که خوشبختانه به این هدف دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه پس از آن مقابل تاهیتی با بدشانسی زیادی روبه‌رو شدیم و پنالتی‌های‌مان به گل تبدیل نشد و به دیدار رده‌بندی رفتیم. به هر حال در بازی رده‌بندی مقابل ایتالیایی قرار گرفتیم که به خوبی سبک بازی آن را می‌دانستیم و در مرحله گروهی نیز یک بار به مصاف هم رفته بودیم. همانطور که همه دیدند بازی را خوب شروع کردیم، گل‌های‌مان را به ثمر رساندیم و بعد از آن به کنترل بازی رو آوردیم که در نهایت با پیروزی لذتبخش مقابل ایتالیا به مقاوم سوم جهانی رسیدیم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان درباره کسب مقام سوم جام جهانی 2017 گفت: برای به دست آوردن سکوی جهانی خیلی زحمت کشیده بودیم و واقعاً حق‌مان بود که به آن دست پیدا کنیم. به هرحال از اینکه به کمترین حق‌مان از این رقابت‌ها دست پیدا کردیم، خوشحالیم.

اکبری افزود: من و چند بازیکن دیگر امیدواریم تا کسب سکوی جهانی شامل معافیت‌های سرباز قهرمان شود و با این افتخاری که کسب کردیم بتوانیم به مسیر حرفه‌ای که در پیش گرفتیم ادامه دهیم و همچنان با تمام وجود به دنبال افتخارآفرینی برای پرچم مقدس سه رنگ کشومان باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه افرادی که به هر طریقی از ما و برنامه‌های‌مان در راه صعود به جام جهانی و حضور موفق در بازی‌های جام جهانی حمایت کردند، تشکر کنم. خدا را شکر که من هم در نسل طلایی فوتبال ساحلی کشورمان حضور داشتم و سهم کوچکی در رسیدن به این افتخار تاریخی داشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی