English

دومین همایش ملی فوتبال پایه برگزار می‌شود

دومین همایش ملی فوتبال پایه با هدف ارتقای سطح علمی مربیان فوتبال پایه و با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و فدراسیون فوتبال چهارم خرداد برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی فوتبال پایه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، دومین همایش ملی فوتبال پایه با هدف بهره‌گیری از تجربیات و دانش مدیران، مربیان فوتبال پایه با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و سایر سازمان‌ها و نهادهای داخلی و بین‌المللی و با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی چهارم خرداد به مدت یک روز در سالن همایش‌های الغدیر تهران برگزار می‌شود.

بحث و بررسی پیرامون توسعه فنی فوتبال پایه در ایران، توسعه آموزش در مدارس فوتبال، انتقال ایده‌ها و تجربیات کشورهای دیگر در زمینه فوتبال پایه، کمک به رشد و ارتقای سطح فنی فوتبال با بهره‌گیری از نظرات جامعه علمی در کنار تجربه و تبحر مدیران، مربیان و بازیکنان، تلاش در جهت بومی‌سازی و کاربردی کردن نظریه‌های علمی فوتبال پایه در کشور و ایجاد بستری مناسب برای طرح دیدگاه‌های تخصصی و هم‌گرایی و تعامل کاربردی با جامعه عملی (تجربی) فوتبال پایه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

 محورهای اصلی همایش شامل: رشد و توسعه  فوتبال پایه، جایگاه آموزش در فوتبال پایه، مهارت‌های ذهنی و روانشناسی در فوتبال پایه و مدیریت باشگاه‌ها در فوتبال پایه است.

در این همایش «آندرس کریستاد» از نروژ و عضو پنل گرسروتز کنفدراسیون فوتبال آسیا و «ریچاد بیت» از مربیان و مدیران سرشناس فوتبال پایه در انگلیس سخنرانی خواهند کرد.  هم‌چنین از اساتید برجسته داخلی در این همایش می‌توان به مرتضی محصص، فریدون معینی، محمد احسانی و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه