English

تردید جپاروف برای ادامه حضور در ایران

هافبک ازبکستانی سپاهان هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

تردید جپاروف برای ادامه حضور در ایران

به گزارش خبرگزاری موج، سرور جپاروف سوژه اصلی این روزهای فوتبال ایران است. بازیکنی که با قرارداد بالایی به استقلال پیوست، اما به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات، به صورت قرضی راهی سپاهان شد تا پس از اتمام فصل دوباره به استقلال بازگردد. سپاهانی‌ها خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن شده‌اند، اما علیرضا منصوریان و مسئولان استقلال با قاطعیت گفتند او بازیکن استقلال است و باید برگردد. جپاورف هم برخلاف ابتدای حضورش در استقلال ترجیح داده کرده و حرفی در رسانه‌ها نزند.

هنوز مشخص نشده که قرارداد داخلی با باشگاه چقدر اعتبار دارد و آیا جپاروف بازیکن استقلال محسوب می‌شود یا آزاد است، اما گفته می‌شود به دلیل عدم ثبت قرارداد جپاروف با استقلال، او بازیکن این تیم محسوب نمی‌شود. 

در این میان نظر جپاروف هم قابل توجه خواهد بود. جپاروف که عنوان مرد سال آسیا را یدک می‌کشد، در اواخر روزهای خود در سپاهان به دلیل دوری از خانواده ناراحت بود. او از مدیربرنامه‌هایش خواسته بود که زمان بازگشت به کشورش، بلافاصله پس از هفته پایانی لیگ باشد. ظاهرا هافبک ازبکستانی استقلال برای ادامه بازی‌های خود در ایران با شک و تردید روبه‌رو شده و نمی‌داند می‌تواند دوری از خانواده را تحمل کند یا نه. به همین دلیل، اعلام کرده که در حال حاضر قصد استراحت در کنار خانواده‌اش را دارد و هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه