English

رکوردهایی که گونسالو ایگواین در یوونتوس شکست

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در نخستین فصل حضور در یوونتوس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

رکوردهایی که گونسالو ایگواین در یوونتوس شکست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، گونسالو ایگواین در این فصل عملکرد بسیار خوبی در یوونتوس داشته و توانسته است به تیمش کمک کند تا در آستانه کسب سه‌گانه قرار بگیرد.

ایگواین در بازی برابر تورینو گل ارزشمندی برای تیمش به ثمر رساند. این مهاجم در این فصل ۲۴ گل برای یوونتوس در این فصل به ثمر رسانده است. آخرین بازیکنی که توانست ۲۴ گل برای یووه در یک فصل برساند، دیوید ترزگه بود که در سال ۲۰۰۸ توانست به این مهم دست یابد. اکنون مهاجم آرژانتینی به این رکورد رسیده و امیدوار است به رکورد فیلیپه بوریل در سال ۱۹۳۳ برسد که توانسته است در یک فصل ۳۲ گل به ثمر برساند.

ایگواین همچنین اولین بازیکن آرژانتینی است که توانسته است در یک فصل بیش از ۲۰ گل در یک فصل به ثمر برساند.  درخشش این مهاجم آرژانتینی در نخستین فصل حضور خود در یوونتوس باعث شده است این تیم در آستانه کسب سه‌گانه قرار بگیرد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ ایتالیا و جام حذفی افتخاراتی است که باشگاه یوونتوس می‌تواند در پایان فصل به آنها برسد. خیلی از این موفقیت مرهون گل‌های ایگواین بوده است که در تابستان از ناپولی راهی یوونتوس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی