English

ابراهیموویچ از منچستر می رود

تصمیم زلاتان ابراهیموویچ برای ادامه روند درمان خود در سوئد، گمانه زنی هایی را در مورد پایان دوران فعالیت حرفه ای این بازیکن سوئدی در فوتبال انگلیس مطرح کرده است.

ابراهیموویچ از منچستر می رود

به گزارش خبرگزاری موج، از تارنمای انگلیسی ایندیپندنت، ابراهیموویچ روز 31 فروردین در دیدار منچستریونایتد برابر اندرلخت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، از ناحیه زانو دچار آسیب شد. او در آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در شهر پیترزبورگ آمریکا بسر می برد.
براساس این گزارش خانواده زلاتان آماده نقل مکان از منچستر هستند و به همین علت او تصمیم گرفته است از اولدترافورد برود.
این بازیکن 35 ساله در لیگ برتر انگلیس 17 گل به ثمر رساند و با یونایتد قهرمان جام اتحادیه باشگاه های انگلیس شد.
نشریه ورزشی انگلیسی'ساندی پیپل' گزارش داد که خانواده این بازیکن ماه آینده از منچسترمی روند.
این خانه مجلل در چشایر، واقع در حومه شهر منچستر تا شروع فصل آینده اجاره شده بود. آنها هفت ماه پیش به این منطقه نقل مکان کردند.
گزارش ها حاکی از آن است که ابراهیموویچ در منچستریونایتد نمی ماند. براساس گزارش های منتشر شده در سوئد، این بازیکن در زادگاهش تحت درمان توانبخشی قرار می گیرد.
منچستریونایتد آماده بود امکانات این باشگاه را برای ادامه درمان به ابراهیمویچ پیشنهاد کند، اما او این پیشنهاد را رد کرده است.
اکنون به نظر می رسد که ابراهیموویچ با جراح خود در آمریکا همکاری خواهد کرد و احتمالا در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا به دوران فعالیت حرفه ای خود پایان می دهد.
انتظار می رود طول درمان ابراهیموویچ 9 ماه به طول بینجامد. پس از آن فصل رقابتهای فوتبال آمریکا در سال 2018 در ماه فوریه آغاز می شود.
ابراهیموویچ 46 بار برای منچستریونایتد به میدان رفت و 28 گل به ثمر رساند، او با گلزنی در دیدار فینال جام اتحادیه باشگاه های انگلیس برابر ساوتمهپتون در 8 اسفند 95 ، نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه