English

پرسپولیس گزینه اول ستاره سایپا نیست

اولویت ترابی پیشنهاد اروپایی است

مهدی ترابی هنوز درباره تیم آینده خود تصمیمی نگرفته است.

اولویت ترابی پیشنهاد اروپایی است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی ترابی ملی پوش تیم جوان سایپا یکی از بازیکنان وسوسه برانگیز این فصل نقل و انتقالات است که با توجه به پتانسیل انتقال به تیم های اروپایی می تواند محل یک سرمایه گذاری مناسب برای باشگاه های ثروتمند لیگ برتر باشد.


این ستاره سایپا که نقش خود را در بقای نارنجی پوشان به نحو خوبی ایفا کرد، در گفت و گویی کوتاه با ورزش سه تاکید کرد که درباره پیشنهادهای احتمالی و شایعات بازار نقل و انتقالات واکنشی نشان نخواهد داد. در شرایطی که گفته شده پرسپولیس ترابی را می خواهد این بازیکن امیدوار است با توجه به شرایط سنی مناسب راهی یک تیم اروپایی بشود و فصل بعد در زمره لژیونرهای فوتبال ایران قرار بگیرد.


ترابی 22 ساله با مزیت سن و سال خود که می تواند مهمترین عامل ترانسفر او به یک لیگ خوب اروپایی باشد، حتی می تواند یکی از گران ترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران باشد اما در صورت ادامه حضور در ایران به مرور این ویژگی را از دست خواهد داد.


هنوز کسی از تیم بعدی ترابی و پیشنهاد احتمالی وی باخبر نیست اما مشخصا باشگاه سایپا امیدوار است با انتقال او به اروپا با دریافت حق ترانسفر بخشی از هزینه های خود را جبران کند و به سایر بازیکنان نیز نشان دهد که می شود از تیم های متوسط لیگ هم به اروپا بازیکن فرستاد.


در حال حاضر ترابی منتظر روشن شدن تکلیف این انتقال احتمالی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه