English

مورینیو:

امیدوارم ونگر در آرسنال بماند

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه دیدار امروز (یکشنبه) برابر آرسنال ابراز امیدواری کرد که سرمربی توپچی های لندن همچنان در آرسنال بماند.

 امیدوارم ونگر در آرسنال بماند

به گزارش خبرگزاری موج از تارنمای خبری ساکرنت، خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد که همتای او در آرسنال ناچار به جدایی از توپچی های لندن در پایان فصل نشود.
ونگر بیست و یکمین فصل حضور خود را در آرسنال سپری می کند؛ ولی هواداران خواستار کنار رفتن او در پایان این فصل هستند. توپچی های لندن برای اولین بار در دوران سرمربیگری ونگر در حالی فصل را به پایان می رسانند که موقعیت تیم در جدول لیگ برتر انگلیس ی پایین تر از تاتنهام است.
مورینیو سابقه خصومت طولانی با ونگر را دارد. او سرمربی آرسنال را متخصص ناکامی نامیده بود. با این حال او نمی خواهد شاهد پایان یافتن دوران ونگر در ورزشگاه امارات باشد؛ مگر تا زمانی که خود این مربی تصمیم به جدایی از تیم داشته باشد.
مورینیو در این باره گفت:‌ من با تمام سرمربیان دیگر همدردی می کنم، چون همدرد هستیم. فوتبال تغییر کرده است. حالا حضور طولانی در یک تیم برای سرمربیان غیرممکن شده است.
وی افزود: فوتبال حالا به این معنی است که اگر موفقیت کسب نکنید، می روید. وقتی 20 سال در یک باشگاه باشید، غیر ممکن است که هر سال موفقیت کسب کنید.
مورینیو ادامه داد:‌ امیدوارم ونگر شغل خود را از دست ندهد و باشگاه به وی اعتماد کند. فکر می کنم ونگر آخرین سرمربی است که در مدت طولانی حضور خود ثبات را برای باشگاه به ارمغان آورده است.
سرمربی منچستریونایتد گفت:‌ الکس فرگوسن هم همین شرایط را در منچستریونایتد داشت و وقتی فهمید زمان جدایی رسیده توانست از این باشگاه برود. امیدوارم در مورد ونگر هم همین گونه باشد.
دیدار امروز رقابت برای جایگاه پنجمی لیگ برتر انگلیس است.
مورینیو که سال گذشته بدنبال نتایج ضعیف خود در چلسی اخراج شده بود، از عملکردش در باشگاه منچستریوناید دفاع کرد. منچستریونایتد قهرمان جام اتحادیه باشگاه های انگلیس شده است و در آستانه صعود به فینال لیگ اروپا قرار دارد.
وی گفت:‌ من به گفته های مردم در باره خودم اهمیتی نمی دهم. معتقدم که فصل خوبی داشته ایم و می تواند فصل خیلی بهتری شود. ما تیم و باشگاه را بازسازی کردیم. به نظر من این روند مثبتی بوده است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه