English

زلاتان ایبراهیموویچ در رده دوم ثروتمندهای بریتانیا

مهاجم سوئدی منچستریونایتد که دوران آسیب دیدگی خود را سپری می‌کند در رده دوم ورزشکاران متمول بریتانیا قرار گرفت.

زلاتان ایبراهیموویچ در رده دوم ثروتمندهای بریتانیا

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از ساکرنت، لوییس همیلتون لیست جدید Sunday times نشان می‌دهد که هم‌چنان در صدر ثروتمندترین افراد ورزشی انگلیس قرار دارد. زلاتان ایبراهیموویچ با اختلاف کمی از او در رتبه دوم این لیست است.

همیلتون که راننده تیم مرسدس در مسابقات فرمول یک است و قصد دارد امسال چهارمین قهرمان فصل خود را کسب کند، ۱۳۱ میلیون یورو سرمایه دارد و در صدر ثروتمندترین افراد ورزشی کشور انگلیس است. در ۱۲ ماه اخیر ثروت همیلتون ۲۵ میلیون یورو افزایش یافته است.

زلاتان ایبراهیموویچ ۳۵ ساله تیم منچستریونایتد با گذشتن از وین رونی، هم‌تیمی خود به رتبه دوم در این لیست رسید. سرمایه ایبراهیموویچ از جولای سال گذشته که به یونایتد پیوست افزایش یافته و او در لیست ثروتمندترین‌ها صعود کرده است. ایبرا ۱۱۰ میلیون یورو سرمایه دارد. او برای تیم‌های مختلفی از جمله پاری ‌سن‌ ژرمن، میلان، بارسلونا، یوونتوس و اینتر بازی کرده است و قراردادی با کمپانی معتبر نایکی دارد.

جنسون باتن و روسی مک ایلروی با سرمایه ۸۶ و ۸۲ میلیون یورو در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند. در ۱۲ ماه اخیر ثروت مک ایلرون ۲۶ میلیون یورو افزایش یافته است که بیشترین افزایش در لیست بوده است. فوتبال بیشترین حضور در در ۱۰ جایگاه اول این لیست دارد. از ۱۰ نفر، پنج نفر فوتبالیست یا مربیان فوتبال هستند.

ژوزه مورینیو که سرمربی منچستریونایتد است، با ۶۱ میلیون یورو سرمایه در رتبه هفتم قرار دارد. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نیز با ۵۰ میلیون یورو رتبه نهم است. گرت بیل، بازیکن تیم رئال مادرید در سال گذشته ۲۰ میلیون یورو افزایش ثروت داشت و کل ثروت او به ۵۴ میلیون یورو رسیده است . او در رتبه هشتم لیست قرار دارد. اندی ماری با ۷۷ میلیون یورو در رتبه ششم است. ماری ۱۳ میلیون یورو در مسابقات کسب کرده است.

لوال دنگ، بسکتبالیست لس آنجلس لیگرز با ۵۰ میلیون یورو در کنار گواردیولا در رتبه نهم قرار گرفته است. هیچ کدام از ۱۰ نفر کاهش ثروت در سال گذشته نداشتند و جمع افزایش ثروت‌ها در این سال ۱۲۹ میلیون یورو بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه