English

نتایج هفته نخست رقابتهای لیگ برتر تیروکمان

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان در رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان با حضور 34 تیم به میزبانی تیم آرمان در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار و تیم‌های برتر معرفی شدند.

نتایج هفته نخست رقابتهای لیگ برتر تیروکمان

به گزارش خبرگزاری موج، پس از برگزاری هفته نخست دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خارج از سالن تیروکمان که با حضور 34 تیم در دو بخش ریکرو و کامپوند زنان و مردان به میزبانی تیم آرمان در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، در پایان دور اول و دوم این رقابتها نتایج زیر بدست آمد:

ریکرو مردان؛ پتروکیمیاگر راد در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیروکمان با کسب 9امتیاز اول شد، هیات یزد با 6امتیاز دوم شد و میعاد بروجن و هیات کرمان مشترکا با 5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

ریکرو بانوان؛ پاس طلایی در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیروکمان با 8 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت، هیات یزد با 7امتیاز دوم شد و میثاق مهر و شهرداری بندرعباس مشترکا با 6امتیاز در جایگاه سوم ایستادند.

کامپوند مردان؛ پاس ناجا با 8امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر در جایگاه اول قرار گرفت، هیات یزد و هیات استان مرکزی مشترکا با 7امتیاز دوم شدند و شهرداری بندرعباس با آبشار اصفهان مشترکا با 5 امتیاز سوم شدند.

کامپوند زنان؛ پتروکیمیاگر راد با 8امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر در جایگاه نخست ایستاد، ذوب آهن با 7 امتیاز دوم شد و هیات یزد با 4 امتیاز سوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه