English

رونالدو در آستانه کسب توپ طلایی دیگری است

زیدان: امباپه؟ تمرکزم روی بازیکنان خودم است/ هنوز جامی نبرده‌ایم

سرمربی کهکشانی‌ها معتقد است فوق‌ستاره پرتغالی تیمش با عملکرد خوبش شانس بالایی برای کسب توپ طلای دیگری دارد.

زیدان: امباپه؟ تمرکزم روی بازیکنان خودم است/ هنوز جامی نبرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا میهمان گرانادا هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: در این چند بازی آخر تمام توان خود را به معرض نمایش خواهیم گذاشت و روند گذشته خود را در پیش خواهیم گرفت. ما هنوز جامی نبرده‌ایم، بنابراین باید تا آخرین بازی و تا آخرین دقیقه به تلاش‌مان ادامه بدهیم.

وی در مورد حریف فردای تیمش هم اظهار داشت: جای تأسف دارد که گرانادا به دسته پایین‌تر سقوط کرد. به هر حال آنها فردا با انگیزه بیشتری به مصاف ما خواهند آمد. گرانادا بازیکنان خوبی دارد. هر بازی برای ما مهم است و فکر کردن به اینکه این بازی آسانی است، اشتباه است.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در پاسخ به انتقاداتی که گاهی اوقات به سه مهاجم خط حمله‌اش می‌شود، تأکید کرد: شما بازی‌ای به من نشان دهید که ما با وجود بنزما، بیل و کریس بد بوده باشیم! اگر بوده، بسیار اندک بوده است. BBC بازیکنان سطح بالایی هستند. من از تمامی بازیکنانم از جمله بیل، بنزما و و رونالدو راضی هستم.

زیدان در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش که اخیراً در بازی مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شد، خاطرنشان کرد: رونالدو در آستانه کسب توپ طلای دیگری است. تمامی اعضای باشگاه رئال مادرید، مربیان و هم‌تیمی‌هایش هم احترام خاصی برای او قائل هستند. کریس بازیکن باهوشی است و می‌داند که در طول سال باید 60 تا 70 بازی انجام داد و گاهی اوقات هم نیاز به استراحت است.

زیزو در ادامه با ابراز رضایت از بودن در این باشگاه اسپانیایی اظهار داشت: بودن در باشگاه رئال مادرید بهترین اتفاقی بود که در دوران حرفه‌ای‌ام برایم افتاد. خوشحالم که فلورنتینو پرس فرصت مربیگری در این باشگاه بزرگ را به من داد.

وی در واکنش به شایعات مطرح شده مبنی بر توافق باشگاه رئال مادرید با موناکو برای خرید مهاجم 18 ساله این تیم فرانسوی گفت: امباپه فصل فوق‌العاده‌ای با موناکو داشته است، اما در مورد آینده او حرفی ندارم که بزنم. تمرکزم هم روی بازیکنانی است که در اختیار دارم نه بازیکنان تیم‌های دیگر!

سرمربی سفیدپوشان مادریدی درباره آینده مهاجم تیمش که گفته می‌شود مورد توجه تیم‌هایی همچون چلسی و منچستریونایتد است، یادآور شد: موراتا بازیکن رئال مارید است. او از بودن در رئال  خوشحال است و به این تیم متعهد است.

زیدان در مورد وضعیت سه بازیکنانش هم گفت: کوئنترائو فردا با ما است، په‌په هفته آینده با ما خواهد بود و در مورد استفاده از رافائل واران هم که به تازگی مصدوم شده، هم ریسک نخواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه