English

خواسته عجیب سیمئونه از موراتا در جریان داربی مادرید

سرمربی اتلتیکومادرید در آخرین داربی مادرید از مهاجم اسپانیایی رئال درخواست عجیبی کرد.

خواسته عجیب سیمئونه از موراتا در جریان داربی مادرید

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا کار برای صعود شاگردان دیگو پابلو سیمئونه سخت شود. در جریان داربی مادرید اتفاق عجیبی رخ داد که شبکه کوپه اسپانیا این موضوع را فاش کرد. زمانی که آلوارو موراتا در حال گرم کردن خود در کنار زمین بود دیگو سیمئونه به او نزدیک شد و گفت‌: به تیم من پیوند و برای اتلتیکومادرید بازی کن.

اولین بار نیست که سرمربی اتلتیکو علاقه‌اش را به مهاجم جوان مادرید نشان می‌دهد. او سعی کرده است مهاجم اسپانیایی را به پیوستن به اتلتیکو راضی کند.

مشکل سیمئونه این است که موراتا پیشنهادات قابل توجهی دارد. منچستریونایتد خواهان اوست و چلسی آنتونیو کونته نیز به دنبال جذب مهاجم اسپانیایی است. سرمربی ایتالیایی، پیش از این خواهان موارتا بود اما این اتفاق نیفتاد چون کونته سرمربی تیم‌ ‌ملی ایتالیا شد.

علاقمندی چلسی به این بازیکن موضوع جدیدی نیست. موراتا در مصاحبه با گاردین به این موضوع اشاره کرد و گفت‌: سرمربیان زیادی در لیگ برتر انگلیس با من تماس گرفتند. من به آن‌ها گفتم دوست دارم در یکی از تیم‌های لندنی بازی کنم اما باید منتظر تصمیم‌گیری باشگاه رئال مادرید بمانم. به طور خصوصی با مائوریسیو پوچیتینو (سرمربی تاتنهام) و کونته صحبت کردم. تماس باشگاه‌ها برای جذب من با پدرم و یا مدیر برنامه‌ام اتفاق عادی است.

این اظهارات باشگاه رئال مادرید را متعجب نکرده است. شرایط مهاجم اسپانیایی ساده نیست. او تقریبا تصمیم گرفته است که تابستان آینده مادرید را ترک کند. مهاجم اسپانیایی از برخی از بازیکنان تیم مادریدی بیش‌تر بازی کرده است اما در بازی‌های حساسی هم‌چون دو داربی اخیر، ال کلاسیکو و دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر بایرن مونیخ  فرصت بازی پیدا نکرد.

در این شرایط پیوستن موراتا به اتلتیکو بعید به نظر می‌رسد چون رئال مادرید همیشه خواهان تئو ارناندس بوده است اما باشگاه اتلتیکو مخالفت کرده است. امکان حضور موراتا در منچستریونایتد و یا چلسی بیش‌تر است چون باشگاه اسپانیایی خواهان داوید دخئا و تیبو کورتوا (دروازه‌بانان یونایتد و چلسی) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی