English

پس از پیروزی بر سلتاویگو

مورینیو: شانس دو تیم برای حضور در فینال ۵۰-۵۰ است

سرمربی منچستریونایتد معتقد است با وجود پیروزی برابر سلتاویگو شانس صعود هر دو تیم برای رسیدن به فینال ۵۰-۵۰ است.

مورینیو: شانس دو تیم برای حضور در فینال ۵۰-۵۰ است

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از آس، منچستریونایتد پنج‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا سلتاویگو را در خانه حریف یک بر صفر شکست داد و یک گام به حضور در فینال نزدیک شد. ژوزه مورینیو پس از بازی گفت: باید گل‌های بیش‌تری به ثمر می رساندیم. دروازه‌بان سلتاویگو مرد اول این بازی بود. او مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت. با توجه  به بازی که انجام دادیم گل‌های کمی به ثمر رساندیم و با این نتیجه‌ یک گام به فینال نزدیک شدیم با این حال هنوز چیزی قطعی نشده است و سلتاویگو این موضوع را می‌داند.

تک گل منچستریونایتد از روی ضربه آزاد توسط مارکوس رشفورد به ثمر رسید. سرمربی پرتغالی در این باره اظهار کرد: داشتن مالکیت توپ روش بازی سلتا است. خیلی خوب توانستیم اجازه ندهیم این کار را انجام دهند. آن‌ها را کنترل کردیم. گل ما از روی ضربه آزاد به زیبایی به ثمر رسید و شایسته آن بودیم. گاهی اوقات ضربات آزاد باعث می‌شوند به چیزی که در جریان بازی نرسیده‌اید دست یابید. در توپ‌گیری خوب عمل کردیم. آندر اررا و پل پوگبا بازی خوبی انجام دادند. مطمئن هستم که سلتا با تمام انگیزه و قدرت به منچستر سفر خواهد کرد. اگر می‌خواهیم پیروز شویم باید بجنگیم که ما خواهانش هستیم.

مورینیو افزود: هنوز صعودمان قطعی نشده است و حضورمان در فینال ۵۰-۵۰ است. نتیجه یک بر صفر نتیجه‌ خوبی است اما تضمین شده نیست. سلتا به خاطر نتایجی که در این رقابت‌ها کسب کرده است برای‌مان قابل احترام است.این تیم در بازی‌های خارج از خانه خطرناک است. امیدوارم هواداران در اولدترافورد از ما حمایت کنند.

سرمربی یونایتد به تمجید از رشفورد پرداخت و گفت‌: در نبود زلاتان ایبراهیموویچ، رشفورد مسوولیت ضربات آزاد را به عهده گرفته است. ضربه عالی بود چون سرعت بالایی داشت. رشفود تمرین و کار کردن را دوست دارد. او خستگی‌ناپذیر است. زمانی که تمرینات پایان می‌پذیرد او آن جا را ترک نمی‌کند و به تمرین ضربات آزاد می‌پردازد.

آرسن ونگر به تازگی اعلام کرده است که مشکلی میان خودش و مورینیو وجود ندارد. سرمربی پرتغالی منچستر نیز در این رابطه گفت‌: از طرف من نیز این چنین است. مشکلی بین ما وجود ندارد. در آخرین بازی برابر آرسنال با هم دست دادیم (پیش از شروع بازی و بعد از سوت پایان). سپس کمی صحبت کردیم و در نشست خبری حاضر شدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه